אפל שחררה iOS 9.3 מעודכן כדי לתקן באג בטלפונים ישנים יותר

מהלך זה בא לפתור את הבעיה הראשונה שנחשפה לאחר השקת העדכון הראשי, והיא תקיעה של טלפוני iPhone 5s ומטה שניסו להתקין את המהדורה החדשה

מעדכנת ומתקנת. iOS 9.3

אפל (Apple) שחררה אתמול (ב') מהדורה חדשה של עדכון מערכת ההפעלה שלה לגרסה iOS 9.3. החברה אמנם לא שינתה את מספר העדכון, כנהוג בדרך כלל כדי לסמן שהיה שינוי, אך מספר מהדורה שונה ל-13E237.

עדכון זה בא לפתור את הבעיה הראשונה שנחשפה לאחר השקת העדכון הראשי, והיא תקיעה של טלפוני iPhone 5s ומטה שניסו לבצע את העדכון.

מכשירים אלו לא הצליחו לעבור את שלב אימות הסיסמה לאחר עדכון מערכת ההפעלה ל-iOS 9.3, כשבדרך כלל מדובר בכאלה שביצעו את העדכון בהורדה באמצעים אלחוטיים. אלה שהורידו את הקובץ למחשב וביצעו באמצעותו את העדכון, או באמצעות iTunes, לא נתקלו בדרך כלל בבעיה.

לאחר שהתגלתה בעיית התקיעה, הורידה אפל את קובץ העדכון מהרשת, ושחררה מספר ימים לאחר מכן גרסה שמתאימה לפתרון הבעיה במכשירי ה-iPad 2. היא גם סיפקה כמה דרכים לפתרון הבעיה, כולל איפוס הסיסמה באמצעות iCloud, הסרת העילה באמצעות ביקור ב-iCloud.com, או התקנה חוזרת באמצעות המחשב.

יש לציין שהעדכון הנוכחי נועד רק עבור אלו שהמכשירים שלהם נתקעו. הבעיה היא שגם אלו צפויים לאחר מכן להיתקע בבעיות הקפיאה של היישומים שכוללים קישורים לאתרים אחרים, כפי שדיווחנו לאחרונה.

לבעיה זו אמורה אפל להוציא עדכון נוסף, והוא כבר כנראה כן יקבל מספר גרסה חדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים