הדור החמישי הסלולרי על פי ZTE

הדור החמישי נתפס כאחד המושגים שרק אנשי מקצוע עשו בו עד כה שימוש, אולם כעת הוא הופך נפוץ יותר ויותר ובקרוב יגיע לתעשיות שונות ● ZTE הציגה בברצלונה את החזון שלה למהפכה

ממהרת. ZTE

ZTE הציגה אמש בברצלונה כחלק מתערוכת הסלולר הגדולה MWC, את החזון שלה לדור החמישי לסלולר עם מהירות דמיונית של ג'יגה במספר שניות של מידע, שיגיעו למגוון משתמשים במערכות שונות.

הדור החמישי נתפס כאחד מהמושגים שרק אנשי מקצוע עשו בו שימוש. כעת הוא הופך להיות נפוץ יותר ויותר.

אחד המנועים לדחיפת רשת סלולר בדור חמישי, הוא הצורך בתשתית שתתמוך בפעילות של פרויקטים נרחבים של האינטרנט של הדברים, חיבור מיליוני חיישנים שצריכים מידע וצריכים להעביר את האינפורמציה במהירות האפשרית על מנת לאפשר ניתוח מהיר של הנתונים, ולהפוך את הפעילות בתחום לכדאית מבחינה כלכלית ולהזרים פרויקטים למגוון תעשיות בשוק.

ZTE היא חברה ענקית בתחום פתרונות תשתית טכנולוגית והאירוע אמש היה מפגן כוח מרשים.

תשתית של דור חמישי תתמוך בנוסף בתעשיית רכב ללא נהג, שידרשו תיאום ותקשורת מלאים ומהירים בין מיליוני כלי רכב. יש אף האומרים כי בעוד זמן לא רב, בתקופה של 10 עד 15 שנים, יהיו אלה שיגידו שזה חסר אחריות לתת לבני אדם לנהוג, ואילו בעוד 30 שנה לא יבינו איך אנשים נהגו בעצמם.

לתקשר אחד עם השני גם בעומסים גדולים

מהירות גלישה זו, תאפשר מעבר להזרמת מידע מהירה לבתים, כפי שקיים היום במקומות מעטים בעולם, אפשרות להקמת חברות חדשות שלא יצטרכו להשקיע מיליוני דולרים בתשתית על מנת לספק מה שרק ארגונים גדולים יכולים לספק היום. כל אחד יוכל לפתוח ערוץ שידור באיכות של 4k ולשדר לקהל רב מכל מקום בעולם

איכות השידור האיכותית ומהירה אמורה גם לתמוך בשירותים בזמן חירום ולאפשר תקשורת בזמנים אלו, בצורה שבה לגורמים ממסדיים יהיו כלים לשליטה ובקרה, ואנשים יוכלו לתקשר אחד עם השני גם בעומסים גדולים.

אחת התעשיות המעניינות שייהנו מפירות הרשת הסלולרית החדשה, היא זו של המציאות המדומה. ואם בעתיד נלך כולנו עם משקפים כאלה או אחרים של מציאות רבודה, נוכל לקבל עוד שכבת מידע לגבי כל מה שנצפה. למשל אם נלך ברחוב ונראה בית קולנוע, כאשר נסתכל עליו נוכל לקבל מידע מתי הסרט הבא יתחיל, ועוד מידע רב שאנחנו צורכים מהנייד.

בכל הנוגע להגעת הרשת לישראל, הדרך ארוכה ואנחנו עוד ממתינים לפריסה מלאה של הדור הרביעי בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים