מיקרוסופט מתנצלת על פאשלת Red Dead Redemption

שמחת הגיימרים הייתה מוקדמת, והמשחק המבוקש ביותר של קונסולת ה-Xbox One לא הפך באמת לאחד המשחקים שהחברה מציעה, בינתיים

בוכים ולא סולחים. בינתיים. Red Dead Redemption

לרגע קט אתמול נראה היה שניתן לשחק ב-Red Dead Redemption ב-Xbox One על המערכת החדשה של מיקרוסופט (Microsoft), כחלק מרשימה הולכת וגדלה של משחקי Xbox 360 תואמים לאחור. אלא שאז נשלף השטיח מתחת לרגלי הגיימרים הצוהלים.

במקומות רבים בוקרים דיגיטליים בכו מרה בדמעות כחולות כשגילו ש-Red Dead Redemption לא באמת הפך לאופציה למשחק ב-Xbox One – לפחות בינתיים לא. מסתבר שהמשחק נמצא עדיין בשלבי בדיקה, כלומר הוא יעשה את דרכו אל ה-Xbox יום אחד, רק שזה לא יקרה כבר כעת. החברה התנצלה על הטעות והכל חזר לקדמותו, בתקווה שהיום שבו המשחק הפופולרי יכנס באמת לרשימת המשחקים המוצעים על-ידי הענקית מרדמונד, קרב ובא.

"מיקרוסופט בודקת את כל משחקי Xbox 360 באמצעות האמולטור שלנו, על-מנת להבטיח חוויה איכותית במגוון נרחב של כותרים", כתב מייג'ור נלסון מ-Xbox בפורום המשתמשים ב-Reddit והוסיף כי "בשל שגיאה, חלק מהמשחקים שנמצאים כיום בבדיקה נעשו זמינים בטעות. מאז ביטלנו את הגישה למשחקים אלו ואנו מתנצלים על הבלבול שנגרם לכם. נספק יותר מידע על מוצרים חדשים בקרוב".

המשחקים Halo Wars, Castlevania: Symphony of the Night ו-Tekken Tag Tournament 2 היו גם הם זמינים לזמן קצר ואחר כך נחסמו בעדכון מהיר. אכן חבל שהמשחקים לא זמינים כבר כרגע, אבל אין טעם לקחת את הדברים יותר מדי ללב, בסך הכל נדמה שיש צורך להתאזר בעוד קצת סבלנות ואפשר להתנחם בכך שכבר ברור ש-Red Dead Redemption נמצא בדרך ל-Xbox One, ואולי אפילו ש-Rockstar, חברת הפיתוח וההפצה של המשחק, מתכננת להכריז על דור המשך שלו בקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים