ITWorks משיקה קורס הכשרה לאנשים עם מוגבלויות בהתמחות ב-QA

הקורס פותח בשיתוף פעולה של העמותה עם היחידה לשיקום ועם קרנות הביטוח הלאומי ● לעמותה מעל ל-65% השמות איכותיות מוצלחות בקורסים האחרונים

כל אחד יכול. ITWorks

בחודש מרץ תפתח עמותת ההיי-טק, ITWorks, קורס טכנולוגי נוסף, שיכשיר עשרות נשים וגברים עם מוגבלויות לעבוד בתחום ה-QA, מהתחומים הטכנולוגים המבוקשים ביותר, להשתלב במעגל העבודה ולרכוש הכשרה בתחום ההיי-טק.

התכנית תימשך חמישה חודשים (350 שעות אקדמיות) ובמהלכה ואחרי סיומה יקבלו הבוגרים מעטפת מקצועית של אנשי צוות, בהם פסיכולוגית ומלווה תעסוקתית, שיעניקו סיוע, ליווי, ייעוץ, הדרכה מקצועית, השמה בתפקיד וליווי במשך מספר חודשים בהתאם לצורך לאחר הקליטה בתפקיד.

עמותת ITWorks, המתמחה בהכשרה טכנולוגית לבעלי מוגבלויות עם מעל ל-65% הצלחה בהשמה איכותית בהיי-טק, פיתחה את הקורס בשיתוף פעולה עם הקרנות של הביטוח הלאומי ועם היחידה לשיקום של הביטוח הלאומי.

העמותה פועלת לקדם גיוון בתעסוקה, ולאפשר לאוכלוסיות שונות לממש את הפוטנציאל התעסוקתי שלהן בסקטור הטכנולוגיה וההיי-טק בישראל. התוכניות של ITWorks, הפועלות בפריסה ארצית, מעניקות הכשרות טכנולוגית בתחומים מתקדמים, לצד מיומנויות תעסוקתיות, אישיות ומקצועיות.

במסגרת הקורס, צוות ITWorks ילווה באופן מקצועי את השתלבותם והשמתם של בוגרי התוכנית בתעסוקה איכותית בקדמת הטכנולוגיה. זהו קורס חמישי במספרו, ובוגרים של הקורסים האחרונים השתלבו בחזית התעשייה, במשרות בדיקות בחברות מובילות.

לתכניות ההכשרה של ITWorks ברחבי הארץ – לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים