buy2 פותחת זירת מכירות בינלאומיות ב-eBay למכירת מוצרים מישראל

במסגרת שיתוף הפעולה יושם דגש על מוצרים מקומיים ● הדבר יאפשר לספקים ויצרנים ישראליים שמעוניינים להתרחב לפעילות בינלאומית להיחשף לשווקים ברחבי העולם

מקדמים את ישראל בעולם. buy2 ו-eBay ישראל

שיתוף פעולה בין קבוצת המסחר האלקטרוני הישראלית buy2 ובין eBay ישראל יעודד ייצוא של מוצרים מתוצרת ישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה, תפתח buy2 זירת מכירות בינלאומיות ב-eBay למכירת מוצרים מישראל, בדגש על מוצרים המיוצרים בישראל, ובכך יאפשר לספקים ויצרנים ישראליים, המעוניינים להתרחב לפעילות בינלאומית, להיחשף לשווקים ברחבי העולם.

buy2 תקים זירת מכירות מקצועית ב-eBay וכן תספק את כל השירותים הלוגיסטיים הכרוכים במכירה בינלאומית, לרבות שירותי אחסון, אריזה ושילוח. המוצרים יאוחסנו במרכז הלוגיסטי של buy2 ומשם יופצו ללקוחות ברחבי העולם. כמו כן, buy2 תספק את כל השירותים הנדרשים לצורך מכירה בינלאומית של מוצרים מישראל, בהם ניהול המכירה ב-eBay, שיווק וקידום המוצרים וניהול שירות הלקוחות עבור הרוכשים הבינלאומיים – כך שהספקים לא יידרשו להיערך ולהשקיע מאמצים ומשאבים עצמאיים לצורך המכירה.

לטובת המיזם המשותף הוחלט ב-buy2 להקים צוות ייעודי לניהול הפעילות וכן להרחיב את מערכי שירות הלקוחות של הקבוצה עבור העסקות הבינלאומיות.

למכור מוצרים בזירה הבינלאומית

השירות החדש מיועד ללקוחות בינוניים ומעלה, המעוניינים להסתייע בגורם מקצועי לטיפול בעסקות המכר הבינלאומיות והלוגיסטיקה הכרוכה בכך. השירות פתוח לספקים הקיימים של buy2 כיום, וכן למוכרים חדשים המעוניינים למכור מוצרים בזירה הבינלאומית.

לדברי אביב רפואה, מייסד ומנכ"ל buy2, "אנו רואים בשיתוף הפעולה עם eBay מנוע צמיחה חשוב ונוסף לחברה, שכן באמצעותו אנו מרחיבים את מגוון השירותים שלנו עבור הספקים בישראל וחושפים מוצרים ישראליים לקהל הרחב בעולם. מדובר בנדבך חשוב נוסף בהעמקת מכלול השירותים שלנו בעולם ה-eCommerce. אנו בטוחים ששיתוף פעולה זה ישמש נאמנה את הספקים מישראל במכירות בכל העולם".

לדברי אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל, "אנחנו מאוד שמחים לשתף פעולה עם אתר buy2. שיתוף הפעולה נועד לתת מענה נקודתי ומותאם למוכרים ישראלים המעוניינים לפנות לקהל בינלאומי. למעשה כל אחד יכול למכור בפלטפורמה העולמית של eBay, וכעת, באמצעות המיזם המשותף עם buy2 יוכלו העסקים הבינוניים להסתייע בכל הקשור לתהליכי סחר בינלאומי באינטרנט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים