אושר? גוגל מכניסה אתכם לכושר

אפליקציית הכושר והבריאות מבית ענקית החיפוש משתכללת ומאפשרת לכם להוריד כמה גרמים מיותרים ממש לפני שחנוכה והסופגניות מגיעים

שלוש, ארבע ו-3, 4 ו-Google Fit!

Google Fit, האפליקציה בת השנה של גוגל (Google), תציע לכם עכשיו מספר שדרוגים שכוללים נתונים סטטיסטיים בנוגע לריצות, להליכות ולרכיבות שלכם, שימדדו בזמן אמת ויופיעו על צג הטלפון הנייד שלכם, כך בישרה החברה בשבוע שעבר. האפליקציה תמדוד ותשמור את נתוני קצב ההליכה, המסלול, מהירות הריצה, התאוצה, ועוד, וכל זאת בכדי שתוכלו לערוך מעקב מדויק על התקדמותכם באימונים בכל הנוגע לכושר האישי שלכם.

ומשום שמאמצי שמירת הכושר מתרחבים אל מעבר לפן הסיבולת בלבד, Google Fit גם הופכת ליותר חכמה כעת כשמדובר על הכוח הפיזי של המשתמשים. אם יש לכם שעון חכם שפועל על מערכת אנדרואיד (Android), ביכולתכם להתחיל באתגר יומי והשעון יזהה אוטומטית ואף יספור באופן עצמאי כל התרוממות והשתופפות שלכם, וכן כל פוש-אפ שתבצעו במסגרת אימון או באקראי. המידע אשר יאסף יתווסף למאגר הפעילות היומית שלכם, ויאפשר לכם לקבל תמונה כוללת של מצבכם הפיזי ומידת המאמצים הספורטיביים שאתם חווים מדי יום ויום.

מעבר לכך, Google Fit פועל כיום בשיתוף עם מספר אפליקציות תזונה, כמו למשל MyFitnessPal, Fatsecret, Lifesum ו-LoseIt, וכן מאחד מידע ולומד נתונים אודות כישורי השינה שלכם באמצעות שיתוף עם אחת האפליקציות Sleep as Android,Xiaomi Mi Band and Mi Band 1S, Sony Smartband 2 או Basis Peak. האינטגרציות החדשות הללו יאפשרו לכם לברר בקלות מה מצבכם הגופני ומה מצב הכושר לכם, כולל תזונה ושינה, וזאת כבר תמונה מלאה של ממש על הלכות חייכם.

“כשזה מגיע לכושר, כל מאמץ הכי קטן נספר – כל צעד, כל התיישבות או התרוממות, כל חטיף שאכלתם, וכל שנת לילה טובה", כתב מיכאל גיימן, מהנדס בכיר בצוות Google Fit, בפוסט שפורסם בבלוג של גוגל. "כשאתה יכול לחזות בתמונה של מצבך הכולל האותנטי, יתכן שתתחיל לעשות בחירות טובות יותר, כמו לדוגמה להשתמש במדרגות במקום במעלית או לאכול סלטים במקום מאפים". שווה לנסות, לא? מוכנים? היכון. התקן!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים