אריק קליין, סיטריקס: "החדשנות הישראלית – ייחודית בעולם"

"זה דבר ייחודי לשוק כמו ישראל, שממוקם באזור עם בעיות גיאו-פוליטיות", אמר קליין, סגן נשיא אזורי לדרום ומערב אירופה בחברה ● הוא ציין את המגמות הבולטות בפעילותה של סיטריקס, בהן הענן, האפליקציות וההתרחבות ללינוקס

אריק קליין, סגן נשיא אזורי לדרום ומערב אירופה בסיטריקס. צילום: קובי קנטור

"יש בישראל רוח חזקה של חדשנות. זה דבר ייחודי לשוק כמו ישראל, שממוקם באזור עם בעיות גיאו-פוליטיות. למרות זאת, יש כאן הרבה יזמות, שלוקחת קדימה את התעשייה העולמית", כך אמר אריק קליין, סגן נשיא אזורי לדרום ומערב אירופה בסיטריקס (Citrix).

קליין דיבר באירוע הלקוחות השנתי של החברה, שהתקיים ביום ה' האחרון באולם האירועים סטוקו בהדר יוסף בתל אביב. הנחה את האירוע אבי תמיר, מנהל מכירות בסיטריקס ישראל.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדברי קליין, "עתיד עולם המחשוב האישי נעוץ בסביבת העבודה. הרבה אנשים לא עובדים ליד שולחן והקונספט של סביבת עבודה הרבה יותר רחב משולחן". הוא ציין כי חמשת הדברים שעושים סביבת עבודה למה שהיא הם מכשירים, אפליקציות, תוכן, אבטחה וצוות.

"סביבת העבודה כוללת משלוח, אפליקציות מובייל ושירותים, ואנחנו מספקים את זה לספק את זה בענן או בדטה סנטרים", אמר.

הוא ציין את XenApp, הפתרון של סיטריקס לניהול אפליקציות וירטואליות, ואמר כי "זוהי הדרך הטובה ביותר להוציא ולבצע משלוחים של אפליקציות מבוססות Windows". ככלל, אמר קליין, "סיטריקס היא הסבא של חנויות האפליקציות".

בהמשך דיבר קליין על ההתרחבות של XenApp לסביבת הלינוקס (Linux) ואמר כי "זהו שוק גדול, אנשים עוברים מ-Windows ללינוקס ואנחנו איתם".

פתרון נוסף אותו ציין הוא ה-NetScaler – פתרון תקשורת שלם שמאפשר לשלוח אפליקציות מבוססות חומרה במהירות של בין 500 מגה-בייט לשנייה ל-120 ג'יגה-בייט לשנייה.

"קודם כל פתרונות כשירות"

"קודם כל, סיטריקס מציעה פתרונות כשירות, סביבת עבודה כשירות. המסר שלנו הוא תשתית, כל תשתית שהיא, כולל ענן. הרוח שלנו היא להציע אפשרות, כולל להעביר את האחסון לענן היברידי, פרטי או ציבורי. המודל שלנו חושב קודם כל על הענן", הוסיף.

אבי תמיר, מנהל מכירות בסיטריקס ישראל. צילום: קובי קנטור

אבי תמיר, מנהל מכירות בסיטריקס ישראל. צילום: קובי קנטור

קליין הבטיח כי "חוויית משתמש, אבטחה וגמישות – אלה הדברים שנמשיך להצטיין בהם בראש ובראשונה במוצרים שלנו".

"אנחנו מאמינים בקו המוצרים של האפליקציות והדסקטופים ונמשיך להשקיע בו. המובייל הולך ומתפשט, לכל אחד יש סמארטפון. יש צורך להבין איך מאבטחים את זה ואיך מנצלים את היתרונות של המכשירים שיש לכל אחד מאתנו בכיס", אמר קליין.

הוא ציין כי "אנשים תוהים איך סיטריקס עוברת לענן. לשם העולם הולך ואנחנו רוצים להיות שם – ובגדול. אנחנו לא חשים שהדבר הטוב ביותר הוא לדחוף אנשים לענן, אנחנו מאמינים בבחירה. ואמנם, הפתרונות שלנו מאפשרים לנהל את הנתונים בדטה סנטר הארגוני, ב-Azure או ב-AWS".

לסיכום אמר קליין כי "סיטריקס היא לא חברת טכנולוגיה אלא חברה שבונה פתרונות לאנשים – אם זו הילדה שמקבלת חינוך טוב יותר או הרופא שמקבל אפשרויות טובות יותר לטיפול בחולים".

תמיר מסר כמה פרטים על החברה ועל הנציגות שלה בישראל. "סיטריקס מעסיקה 9,000 עובדים ברחבי העולם, יש לה כמה מאות אלפי לקוחות ויותר מ-10,000 שותפים, ומחזור המכירות שלה עומד על יותר משלושה מיליארד דולר. הנציגות בישראל נפתחה לפני שנתיים וכבר הספיקה למכור בארץ יותר מ-300 אלף רישיונות ולבצע יותר מ-300 הטמעות אצל לקוחות. מספר הלקוחות של סיטריקס בישראל עומד על יותר מ-850".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים