השבוע ב-Kickstarter: הקול שבראש והמטען שמציל חיים

רוצים להכיר את ההפתעות החדשות בשוק? בא לכם להשקיע לפני כולם במה שהולך להיות העתיד? מדור חדש מציג לכם את הפרויקטים הכי חמים של פלטפורמת מימון ההמונים, ואם השתכנעתם - פרגנו ותהיו חלק ממה שישנה את העולם

כל מה שנוצץ. Kickstarter

פלטפורמות מימון ההמונים אינן דבר חדש. ב-2008, Kickstarter נתנה את הפתיחה הגדולה, ולא מעט אחריה ב-2011, הגיעה גם הגרסה הישראלית, HeadStart, שאמנם היא מעט אפרורית ליד אחותה הגדולה, אבל היי – מי אנחנו שנשפוט?

אף על פי שתמיד הכרתי את Kickstarter, לא העזתי להתקרב למקום כי לא לגמרי הבנתי את רעיון התמיכה הכספית, ומבחינתי מה שלא יושב בחנות אמינה, גדולה, עם אלפי סניפים מפוזרים ברחבי העולם, לא ראוי לשקלים המעטים אותם אני מחזיק בארנק. אך כל זה השתנה בתקופה האחרונה כשהתחלתי לגלות פרויקטים באמת שווים שבין אם יצליחו בעתיד או לא, שבו את ליבי ואמונתי, ובינינו – כפי שכבר גיליתי, אפשר לפספס כמה מציאות אמיתיות שאולי יגיעו בעתיד, אבל למי יש זמן לחכות כשכולנו רוצים באופן מיידי ליהנות.

אמנם בפרויקטים הללו ההשקעה הכספית היא לא בהכרח זולה, אך כשמבינים את איכות המוצר ומהותו, יש מצב שגם מבינים מדוע כדאי לתת יד להצלחת הפרויקט. חוץ מזה, לכו תדעו מתי אתם אלה שתובילו פרויקט שאתם מאמינים בו, ותרצו את עזרת ההמון, לא ככה?

אז קבלו שני פרויקטים לשים עליהם עין:

UsBidi – המטען החכם ביותר בעולם

כל חובבי הגאדג'טים שעומדים בתור לכל סמארטפון חדש או אביזר התואם לו, צריכים להכיר את המוצר הבא: מדובר במטען חכם, שלא רק שומר על חיי הסוללה, אלא גם מכפיל את מהירות הטעינה. כולנו יודעים טוב מאוד, שעם כל האהבה לכל המכשירים החדשים בעלי החידושים שצצים בכל גרסה חדשה, אם יש משהו שמבאס לנו את החיים זו סוללה חלשה שנגמרת מהר.

בזמן שכל החברות מזהירות אותנו שלא נטעין את המכשיר יותר מדי זמן כיוון שזה הורג את הסוללה, או שזה מסוכן כשהיא עלולה להתחמם, שלא לדבר על חוט הסוללה שבאיזשהו שלב אחרי קיפולים כאלה ואחרים פשוט מתחיל להיקרע וכד', בא UsBidi ופותר את הבעיה.

מלבד הכבל הנוח שלו המגיע באורכים שונים לנוחיותכם, קצוותיו מגנטיים כך שאפשר להניח אותו בכל מקום בלי שיילך לנו לאיבוד, וכמובן הטעינה שמקצרת את זמנה בחצי – בא המכשיר החכם ואומר: אל תדאגו אם המטען יהיה מחובר למכשיר גם אחרי שהסוללה התמלאה לגמרי. ולמה לא לדאוג אחרי כל האזהרות המציפות אותנו? כי UsBidi פשוט מנתק מעצמו אוטומטית את אספקת החשמל, וכך שומר גם על חיי הסוללה.

המטען מתאים גם למשתמשי iOS וגם לאנדרואיד (Android), והוא מגיע בצבעים של שחור ולבן.

מתוך 35 אלף דולר אותם ביקשו לגייס, הפרויקט עומד בינתיים על 72 אלף דולר (מה שאומר שהוא ייצא לפועל) כאשר עוד 40 ימים לפניו, ומחירו כרגע (על פי החבילות הפנויות) 38 דולר כולל משלוח לישראל.

לעמוד הפרויקט לחצו כאן.

BATBAND – לא מנותקים מהעולם

אין כמו לשים את האוזניות שלנו עם המוסיקה האהובה עלינו ולהתנתק מהעולם. אבל בסביבה כל כך תקשורתית, קשה פשוט להתנתק, ומעצבן כל רגע להוריד את האוזניות, לחזור למציאות ואז בחזרה לעולמנו הפרטי.

BATBAND פותר לכם את הבעיה. בעזרת מכשיר זה תוכלו להישאר קשובים לסביבה, ועם זאת לקבל חוויה אקוסטית באיכות גבוהה. כל זאת באמצעות מערכת המתלבשת על ראשכם, אך לא על אוזניכם.

ה-BATBAND למעשה מתחבר לאוזן הפנימית שלכם, ומשאיר את זו החיצונית פנויה לסביבה. גלי קול מועברים בתדר שיכול להתנהל דרך עצמות הגולגולת. האוזניים שלכם נשארות פנויות, וכך אתם זוכים לשמוע כפליים, מבלי להתפשר על נוחות, איכות או סגנון.

איך משתמשים בזה? פשוט שימו את המכשיר סביב החלק האחורי של ראשכם, התאימו אותו למכשיר הנייד שלכם באמצעות בלוטות', ושלטו בתכונותיו באמצעות חיישני מגע. לאחר מכן פשוט פשוט הקשיבו לשירים האהובים עליכם או תענו לשיחות עם חבריכם (שללא ספק יסתכלו עליכם מוזר, אבל גם מלאי קנאה). השימוש הדיסקרטי של המוצר מתבטא בכך שכל תוכן קולי שתקבלו הוא כמעט בלתי נשמע לאנשים מבחוץ. מה שלא בהכרח ניתן לומר על שימוש בטלפון בצורה הקלאסית שלו. ואתם יודעים את זה.

מתוך 150 אלף דולר אותם ביקשו לגייס, הפרויקט עומד עד כה על 700 אלף דולר, וללא ספק מוגדר כהצלחה מסחרתת. נותרו לו עוד יומיים בלבד, כך שאם בא לכם על המכשיר, זה הזמן!  כרגע עלות החבילה הזולה ביותר שנותרה היא 149 דולר, לא כולל דמי משלוח לישראל (39 דולר), אז שיקלו, התלהבו, והשקיעו.

לעמוד הפרויקט לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים