מיקרוסופט רוצה את המחשבים הישנים שלכם

החברה מנסה לשכנע בעלי מחשבים ישנים לרכוש חדשים המבוססים על Windows 10, על ידי מתן החזר כספי עבור אלה המשומשים שלהם ● אך מן הסתם, גם כאן יש דרישות ברורות

מחשב ישן תמורת כסף חדש! צילום: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) מנסה לשכנע בעלי מחשבים ישנים לעבור לרכוש מחשבים חדשים המבוססים על מערכת ההפעלה החדשה של Windows 10, על ידי מתן החזר כספי עבור המחשבים הישנים שלהם. בשלושת הימים הקרובים, עד ה-20 בחודש, מי שירכוש מחשב במדינות בהן החברה מפעילה את המבצע, יקבל זיכוי של 200 דולר על קניה במחיר שעולה על 599 דולרים והחזרת המחשב הישן שלו. בעלי MacBook יקבלו 300 דולר.

איזה מחשבים ניתן להחזיר? כל מחשב בן שש שנים לכל היותר, שנמצא במצב עבודה ושהשחיקה שלו היא סבירה ולא מוגזמת, ועם גודל מסך מינימלי של 11.6 אינץ'.
איזה מחשבים אפשר לרכוש כדי שיזכו באפשרות לקבל החזר? את הרשימה המלאה ניתן למצוא כאן – דף זה הוא חלק ממיני אתר שהחברה פתחה לצורך העניין.

אלו שיבקשו החזר כספי, יצטרכו להעביר בקשה מקוונת תוך 14 יום מרכישת המחשב החדש. עם אישור הדרישה, יצטרכו המשתמשים לשלוח את המחשבים הישנים, עבורם דרשו לבצע את ההחלפה, אל מיקרוסופט. התשלום יאושר עם השלמת הבדיקה והכסף יועבר עד 28 ימים מאישור הדרישה.

מיקרוסופט מציעה את התוכנית הזו בארצות הברית, בריטניה, קנדה, הודו, ברזיל, צרפת, גרמניה וטאיוואן. ייתכן שהיא תורחב בהמשך למדינות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים