מורפיסק הישראלית השלימה סבב גיוס בהיקף של שבעה מיליון דולר

GE ונצ'רס ודויטשה טלקום הצטרפו לקרן JVP, המשקיעה הראשונה בחברה ● "השקעת החברות ממחישה את חשיבות פתרונות האבטחה שפיתחנו עבור ארגונים רבים, החל מתחנות קצה, שרתים, דרך Gateways ועד אבטחת ענן", אמר רונן יהושע, מנכ"ל החברה

השלימה סבב גיוס. מורפיסק

מורפיסק (Morphisec) הישראלית, מפתחת מובילה של כלי מניעה וזיהוי בתחום אבטחת הסייבר, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס בהיקף של שבעה מיליון דולר. את הסבב הובילו דויטשה טלקום (Deutsche Telekom) קרן JVP, קרן GE ונצ'רס, Portage Advisors ו-Ourcrowd.

האקרים מוצאים באופן קבוע דרכים יצירתיות לתקיפת ארגונים. במצב זה, תעשיית האבטחה נדרשת לגישה חדשנית, יצירתית ופרואקטיבית. סט פתרונות האבטחה של מורפיסק, מגן על ארגונים מפני מתקפות יום–אפס (zero day attacks) המכוונות נגדם. הטכנולוגיה עושה שימוש ברעיון של שינוי מבנה אפליקציות במרחב הזיכרון (polymorphism). שיטת אבטחה חדשנית זו מאפשרת לארגונים לזהות מתקפות בשלב מוקדם יותר מאי פעם, לחסום אותן, ולהשיג מידע מדויק המהווה טביעת אצבע של התקיפות.

מורפיסק הוקמה ב-2014 ב-JVP Cyber Labs  בבאר שבע, על בסיס מחקרים אקדמיים מובילים וטכנולוגיה מוגנת בפטנטים שמקורם באוניברסיטת בן גוריון. סכום  הגיוס ישמש להשקת מוצר הדגל של מורפיסק ולהאצת הכניסה לשווקים חדשים בדגש על צפון אמריקה ואירופה.

"ההשקעה של JVP, דויטשה טלקום, GE ונצ'רס וקבוצות פיננסיות מובילות אחרות, ממחישה את חשיבות פתרונות האבטחה הייחודיים שפיתחנו עבור ארגונים רבים ומגוונים, החל מתחנות קצה, שרתים, דרך Gateways ועד אבטחת ענן", אמר רונן יהושע, מנכ"ל מורפיסק. "אנחנו עדים להתעניינות גדולה במוצרי החברה מצד תאגידים וערוצי הפצה גלובליים, וההשקעה הנוכחית תאפשר לנו להאיץ את הטמעת מוצר הדגל שלנו ביעדים אסטרטגיים".

משנה את כללי המשחק

"באמצעות שימוש בטקטיקה של פולימורפיזם הנהוגה על ידי התוקפים נגד התוקפים עצמם, מורפיסק מספקת טכנולוגיה המשנה את כללי המשחק בתחום האבטחה בארגונים. החברה מספקת פתרון ייחודי הנותן מענה לצורך שוק מרכזי: הגנה הן מפני מתקפות ידועות, והן מפני מתקפות יום אפס", אומר יואב צרויה, שותף ב-JVP.

"השוק מוצף בטכנולוגיות ממוקדות זיהוי התקפות, אלא ששיעורי הזיהוי הקיימים אינם ברמה גבוהה מספיק, דבר הגוזל מארגונים זמן רב ותקורה ניהולית משמעותית.  הטכנולוגיה של מורפיסק מציעה את ההיפך המוחלט: היא מסוגלת למנוע מתקפות, להטעות את ההאקרים ולהודיע בזמן אמת כשמתקפה החלה ונוטרלה. אימוץ הטכנולוגיה בקרב הלקוחות הראשונים של החברה מהווה עדות לכוחה של תעשיית אבטחת הסייבר הישראלית ולחדשנות המניעה תעשייה זו".

"כשמיליוני מכונות מחוברות לפלטפורמות האינטרנט התעשייתי, אבטחת אפליקציות נגד התקפות מכוונות היא קריטית", אומר ברט מאי, ראש תחום המיזמים והפיתוח העסקי ב-GE דיגיטל. "מורפיסק מסייעת לחברות שמפעילות ציוד תעשייתי רגיש ביותר לאבטח את הנכסים שלהן תוך פגיעה מינימלית בביצועים וללא הפרעות תפעוליות.  אנחנו מתלהבים מההשקעה שלנו במורפיסק ומהחדשנות המוצר שלה".

"אנחנו רואים טכנולוגיות חדשות רבות ותמיד מוכנים לבדוק לעומק אם הן אכן עומדות בהבטחה שלהן. כחלק מבדיקת ההיתכנות שערכנו, הצוות שלנו בדק את המוצר של מורפיסק ומצא בו פתרון יציב מאוד, לא פולשני, פשוט ואפקטיבי. השתמשנו בו נגד כל סוגי התקפות מערכת האבטחה שלנו, והוא זיהה את כולן, ללא התרעות שווא", אמר תומאס צ'רצ'יש, מנהל אבטחת המידע של דויטשה טלקום. "אנחנו מאמינים שההשקעה שלנו תעזור למורפיסק להאיץ את התרחבותה לסביבות של תחנות קצה, שרתים וענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים