מיקרוסופט חושפת סוד: משיקה טאבלט וסמארטפון חדשים

החברה התחילה לשלוח הזמנות לקראת האירוע שתערוך ב-6 באוקטובר בניו יורק, אך אינה מציינת בהזמנה את המכשירים שהיא מתכוונת להציג

משיקה טלפון חדש. Lumia 950, מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) התחילה לשלוח הזמנות לעיתונאים לקראת אירוע הכרזה שתערוך החברה ב-6 באוקטובר בניו יורק. החברה אינה חושפת בהזמנה את המכשירים שהיא מתכוונת להציג, מעבר לכך שמדובר במספר מכשירים שמבוססים על מערכת ההפעלה החדשה שלה, Windows 10.

למרות זאת, לפי הדיווחים וההערכות שפורסמו ביולי האחרון, מיקרוסופט מתכוונת להציג את הדור הבא של טאבלטי ה-Surface המקצועיים שלה, ה-Surface Pro 4. מעבר לכך שהחברה תעדכן את המכשירים שלה עם המעבדים החדשים ממשפחת ה-Skylake של אינטל (Intel), היא ככל הנראה תציע גם גרסה של המחשב/טאבלט עם מסך 14 אינץ'.

הכרזה נוספת, לה מצפים כבר מזה זמן מה, תהיה על צמד הטלפונים Lumia 950 וה-Lumia 950 XL – המכשירים הראשונים של החברה שיהיו מבוססים על Windwos 10 Mobile. מדובר במכשירי הדגל החדשים של החברה עם מסך 5.2 ו-5.7 אינץ' בהתאמה שמשתמשים במעבדי ה-Snapdragon של קוואלקום (Qualcomm) ומגיעים עם 3 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-32/64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה, מצלמת 20 מגה-פיקסלים מאחור ו-5 מגה-פיקסלים מקדימה.

כמו כן צפויה מיקרוסופט להציג את הדור החדש של רצועת הספורט החכמה שלה, ה-Microsoft Band.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים