One1 תטמיע את פתרונות Correlata בישראל, ארצות הברית ואירופה

פלטפורמת החברה הינה מוצר תוכנה שמבוסס על יכולת בקרה אנליטית, שמאחד את העולמות של ניהול הסיכונים, התפעול, הרגולציה והתקציב

רוני אנצ'ל, מנהל חטיבת המוצרים ב-One1

חטיבת המוצרים של One1 חתמה על הסכם לשיווק והטמעת הפתרונות המתקדמים של Correlata הישראלית (לשעבר iTAnalyzer). במסגרת ההסכם ישווקו הפתרונות של Correlata לארגונים גדולים ובינוניים בישראל, ארצות הברית ואירופה.

פלטפורמת Correlata הינה מוצר תוכנה שמבוסס על יכולת בקרה אנליטית, שמאחד את העולמות של ניהול הסיכונים, התפעול, הרגולציה והתקציב.

המערכת מאפשרת ניתוח רב-מימדי ורב-מערכתי של מידע הנאסף באופן אוטומטי אודות משאבי הדטה סנטר, מנתחת את יעילות ניצולם של המשאבים ביחס ישר לתוכנות העסקיות בארגון ומציגה את המגמות לאורך זמן. הניתוח האנליטי האינטגרטיבי מסייע בניהול נכסי ה-IT וביישום גישת IT-as-a-Business.

ייחודה של המערכת בכך שהיא מתחברת למערכות המחשוב באמצעות אלגוריתם גילוי ייחודי המצליב מידע ממקורות שונים, ומבצע ניתוח משולב של משאבים מסוגים שונים ושל אופן ניצולם, ומהווה בראש ובראשונה כלי תומך החלטות לדרגים הניהוליים.

רוני אנצ'ל, מנהל חטיבת המוצרים ב-One1, אמר כי "החברה שמה דגש על יצירת ערך טכנולוגי ועסקי עבור לקוחותינו באמצעות מיטב הפתרונות הישראלים המובילים. הפתרון של Correlata, מותאם לסביבה העסקית הדינמית והמשתנה, ומהווה תוספת חשובה לסל הפתרונות של One1, אשר מהווה One-Stop-Shop בתחום ה-IT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים