Square Cash הופכת את פרק כף היד לארנק

חברת התשלומים במובייל השיקה אפליקציה לשעוני אפל, דרכה ניתן להעביר כסף בצורה קלה לכל מי שאתם חייבים לו - ואם אתם באמת נדיבים, אז גם לכאלה שלא

לשלם בקלות. Apple Watch

מחזיקי שעון אפל (Apple) יכולים כעת לבצע תשלומים היישר מפרק כף היד שלהם באמצעות אפליקציית Square Cash.

חברת התשלומים במובייל השיקה אתמול (ג') גרסה חדשה של האפליקציה שלה לשעון אפל. האפליקציה החינמית מאפשרת לשלוח "ערימות וירטואליות של מזומנים" לחברים, משפחה, או כל אדם אחר שאתם חייבים לו כסף, בסכומים של דולר אחד, עשרה דולר, 20 דולר, 50 דולר, או 100 דולר, באמצעות כמה טפיחות קלילות על ההיי-טק הלביש שלכם. האפליקציה מציעה בנוסף "התראות לפעולה" המאפשרות לכם לדחות או לקבל בקשות לתשלום ישירות מהיד שלכם.

כמו האפליקציה הקיימת כבר ל-iPhone, השעון החדש של אפל מאפשר לכם לשלוח כסף לכל אחד בקרבת מקום באמצעות בלוטות'. כדי להקל על העניינים ניתן גם להירשם לשירות Square Cash באינטרנט, כאשר כלל לא נדרשת הורדת האפליקציה.

Square Cash הושק לראשונה ב-2013 כשמטרתו העיקרית היא העברת כספים בצורה קלה לא פחות מלשלוח אימייל.

בינתיים, על פי נתונים עדכניים, עונדי שעון אפל בהחלט מאמצים את שירות התשלומים הסלולרי. פלטפורמת המחקר לשעון אפל של החברה, Wristly, סקרה כאלף משתמשים בארצות הברית ובבריטניה ומצאה כי 80% השתמשו בשירות Apple Pay לפחות פעם אחת. ה-20% הנותרים אמרו שהם לא רואים שום תועלת לשימוש בשירות, הם חוששים מבחינת אבטחת הפעולה, או שפשוט מעדיפים להישאר עם שיטת התשלום הנוכחית שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים