סאפ ישראל מינתה את סלע כשותף עסקי עם התמחות ב-SAP HANA

החברה ממשיכה להרחיב את רשת השותפים העסקיים שלה, וכעת עושה רושם שמצאה חברה שתעזור לה לממש את חזונה

סאפ

סאפ (SAP) ישראל ממשיכה להרחיב את רשת השותפים העסקיים, המיישמים את מגוון פתרונות החברה בשוק הישראלי, ובמסגרת זאת מינתה את סלע כשותף עסקי בתחום פתרונות HANA.

סלע נחשבת לאחת החברות הוותיקות בישראל המספקת פתרונות עסקיים טכנולוגיים ללקוחותיה באמצעות חדשנות ומומחיות ההון האנושי שברשותה. סלע ידועה כחברה המאמצת את הטכנולוגיות המתקדמות והעכשוויות ביותר הקיימות בענף עם כ-450 עובדים, מה שבאופן טבעי הוביל לחיבור עם סאפ סביב פתרונות SAP HANA.

SAP HANA היא פלטפורמת In-memory המאגדת תחתיה יכולות של מסד נתונים ואפליקציות, המאפשרים לארגונים לבצע בזמן-אמת ניתוחים אנליטיים עסקיים, ניתוחי טקסט, חיזויים, ועיבודים מרחביים, כדי להיות מסוגלים לקבל החלטות מושכלות בזמן-אמת. SAP HANA מביאה עמה בשורה לתעשיית מסדי הנתונים על ידי שילוב של מסד נתונים, עיבוד נתונים, ויכולות פלטפורמת יישומים – הכל בזמן אמת בטכנולוגיית In-memory.

לדברי ישי רם, סמנכ"ל גלובלי בסלע, "SAP HANA נחשבת לפתרון המתקדם ביותר בתחום. היכולות והניסיון של סלע אשר מובלת על ידי 40 ארכיטקטים בכירים הם שילוב מנצח לטובת הלקוחות. אין לי ספק, שהפיכתנו לשותף תהווה נדבך מרכזי בפעילותנו השוטפת ובהשגת המטרות האסטרטגיות של החברה. השוק מעריך מאוד את השירותים שאנחנו נותנים בתחום ההדרכות, הייעוצים, והפתרון הכולל והשלם ללקוח. ובאמצעות השותפות עם סאפ אנו מרחיבים משמעותית את הצעת הערך שלנו ללקוחות. יש לנו את היכולת לגשת לכל פרויקט עם צוות פיתוח אשר יעמוד לרשות הפרויקט ולטובת פתרון מהיר ללקוח".

לדברי רמי מנחם, מנהל ה-SME, ה-OEM, והשותפים העסקיים בסאפ ישראל, "מדובר בשותפות אסטרטגית לסאפ. יחד עם סלע נצליח לממש את החזון של הפיכת SAP HANA  לסטנדרט טכנולוגי עבור כל חברה השוקלת פיתוח יישומים מתקדמים, והפקת ערך עסקי מתחומי ה-Big Data , והאינטרנט של הדברים. סלע הוכיחה עצמה לא פעם כחלוצה באימוץ טכנולוגיות פורצות דרך. הידע והניסיון שצברה סלע יביאו ללקוחות בישראל ערך עסקי ממשי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים