אפליקציה חדשה: שיחות וידיאו לביישנים

יאהו! החליטה שיש מקום בעולם לעוד חווייה מעולם המסרים המיידיים והשיקה את Livetext, שמשלבת שיחות וידיאו עם שליחת טקסטים ● הבעיה? אין העברת קול ● אז מי בעניין?

פוצחים בסרט אילם? יאהו!

נדמה לכם שכל מה שקשור לאפליקציות מסרים מיידיים כבר הגיע לידי מיצוי? שימו לב, כי ביאהו! (!Yahoo) חושבים שיש מקום לעוד אפליקציה שפונה לתחום הזה. החברה התחילה להשיק, באופן מתגלגל, את Livetext – אפליקציה שמשלבת שיחות וידיאו עם שליחת טקסטים, ובאופן ישיר וחי, אבל זהו.

Livetext מאפשרת לבצע שיחות וידיאו, אבל בלי העברת קול, היא מאפשרת לשלוח טקסטים וסמלילי אמוג'י, אבל היא לא מאפשרת לשמור את השיחות או לבצע שיתופים. ניתן באמצעותה רק לנהל שיחות בסגנון הסרט האילם ולכתוב טקסטים, ורק בזמן אמת.

ביאהו! החליטו לוותר על כל המאפיינים שמצפים בדרך כלל למצוא באפליקציות שיחות מיידיות וזאת, לפי החברה, כדי לאפשר לה להתרכז בשיחה שמתקיימת בזמן אמת.

"אנשים משתמשים בסוגים שונים של כלי תקשורת, והם משתמשים בהם בדרכים שונות", אמר אדם קאהאן, סגן נשיא בכיר לווידיאו, עיצוב ומוצרים פורצי דרך ביאהו! לדבריו, Livetext מיועדת לשימוש במקרים בהם לא רוצים לדבר, למשל במקום עבודה, אבל רוצים להראות משהו בשידור חי. הוא הוסיף ששילוב של שיחה קולית יכול לפעמים להרתיע אנשים מהפעלת אפליקציה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים