CMS תפיץ את קו שרתי ה-System x, האחסון והנטוורקינג של לנובו בישראל

החברה מרחיבה את מערך ההפצה שלה בישראל בקו השרתים, האחסון והתקשורת ומוסיפה כמפיצה נוספת את CMS

סיגל אלבאום, מנכ"ל לנובו ישראל

לנובו (Lenovo) ישראל הודיעה על מינויה של CMS כמפיץ רשמי של קו שרתי ה-System x, האחסון והנטוורקינג שלה. במהלך זה מצטרפת CMS למערך ההפצה הקיים של החברה בתחום זה.

הוספת CMS כמפיץ רשמי לשרתי System x בישראל הינה חלק ממגמת הגידול של לנובו המחזקת את מעמדה בארץ ובעולם. החברה מובילה את שוק המחשבים הניידים בישראל, עם נתח שוק של 26.9% (על פי נתוני IDC לרבעון הראשון של 2015).

CMS מתמחה בהפצה ובשיווק של פתרונות מחשוב מתקדמים למערך של אלפי משווקים בשוק הישראלי. החברה עוסקת בין השאר בהפצת שרתים, מערכות אחסון, גיבוי, ציוד תקשורת, מחשבים ניידים, נייחים, טאבלטים, רכיבי מחשב ותוכנה של מותגים בינלאומיים מובילים.

לדברי סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל, "אנו גאים להכריז על חתימת הסכם הפצה עם CMS בקו שרתי לנובו בנוסף לקו המוצרים העסקי והארגוני שלנו אותם כבר מפיצה החברה. ל- CMS יש נוכחות בולטת בשוק הישראלי, בין היתר בתחום העיסקי, עם היקף רחב מאוד של משווקים העובדים עימה, ואנו משוכנעים שהצטרפותה למערך ההפצה שלנו יתרום רבות לחיזוק הנראות והנוכחות שלנו בשוק העסקי והארגוני. מערך ההפצה הקיים, הכולל את Visual D.G ו- Eastronics, תרם רבות למיצובה של לנובו כמובילה בשוק השרתים בישראל עם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. הצטרפותה של CMS למערך זה יקדם את לנובו ביחד עם שותפיה העסקיים במסע שלה להפוך לספקית השרתים הגדולה בארץ ובעולם".

יוסי כהן, מנכ"ל CMS, אמר כי "רכישת פעילות השרתים מיבמ (IBM) וכניסתה של לנובו לתחום מהווה בשורה לשוק. כמפיץ של החברה מעל עשור ליווינו מקרוב את תהליך כניסתה לתחום המחשבים הניידים והנייחים ואין לנו ספק כי גם בתחום השרתים, מעבר ליתרונות הטכנולוגיים, היעילות שלה תבוא לידי ביטוי בתחרות בסגמנט זה ותוביל לדריסת רגל משמעותית, כפי שנעשה בקטגוריית הניידים."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים