יורם חיות, נס: "הענן כאן כדי להישאר, וזו עובדה"

"מחשוב הענן מביא לקיצור זמן הגעה לשוק, שקיפות, הקטנת צוות התחזוקה, הטמעת טכנולוגיות מתקדמות, ותמיכה בעסק", אמר חיות וציין: "הענן הוא לא עוד טכנולוגיה, אלא אבולוציה של עולם מיקור-החוץ והשירותים המנוהלים"

יורם חיות, סמנכ"ל מכירות פיתוח עסקי, קו עסקים מיקור-חוץ בנס. צילום: קובי קנטור

"מחשוב הענן נמצא בעדיפות גבוהה בקרב המנמ"רים. זה מעודד. בענן יש תועלות ולכן ניתן לקבוע כי הוא כאן כדי להישאר – זאת עובדה", כך אמר יורם חיות, סמנכ"ל מכירות פיתוח עסקי, קו עסקים מיקור-חוץ בנס.

חיות דיבר בכנס Cloud Today. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום.

מחשוב הענן, אמר חיות, "מביא לקיצור זמן הגעה לשוק, שקיפות, חסכון בעלויות חדר המחשב, הקטנת צוות התחזוקה, הטמעת טכנולוגיות מתקדמות וחדשות, קלות ביצירת שירותים חדשים, ותמיכה בעסק". חיות ציטט מתוך מחקר שערכה החברה בקרב מנמ"רים, ממנו עולה כי הענן נמצא במקום הרביעי בקרב סדרי העדיפויות שלהם ונמצא במגמת גידול. לדבריו, "יש להתייחס אל המעבר של ה-IT הארגוני למחשוב ענן לא כאל עוד מעבר לטכנולוגיה מתקדמת, אלא כפתרון מתקדם לתמיכה בהיבטים העסקיים בארגון".

נס, אמר חיות, "באה כאינטגרטור הפועל שנים רבות ובעל ניסיון רב בעולם ה-IT, היא מספקת שירותי מיקור-חוץ לעשרות ארגונים. אז מבחינתנו המעבר לענן הוא עוד אבולוציה של השירות לארגון".

הוא סיים בהציגו את המודל שפיתחה החברה, "הכולל ארבעה שלבים למעבר נכון למחשוב ענן: אבחון טכנולוגי של צרכי הלקוח העסקי לצד הערכה של עלות המעבר לענן; עריכת תוכנית מעבר לענן; המעבר עצמו, ההגירה; ושלב התחזוקה. בסופו של דבר, אנו תופסים את הענן כעוד סוג של מיקור-חוץ. הענן הוא לא עוד טכנולוגיה, אלא אבולוציה של עולם מיקור החוץ והשירותים המנוהלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים