עופר בר-לב, רד-האט ישראל: "החזון – מחשוב ענן היברידי ופתוח"

"היכולת לפרוס את שני סוגי עומסי העבודה בפלטפורמה יחידה מאפשרת לארגון להשיג יעילות מוגברת חדשה", כך אומר עופר בר-לב, מנהל מכירות ופיתוח עסקי ברד-האט

עופר בר-לב, מנהל מכירות ופיתוח עסקי ברד-האט ישראל. צילום: קובי קנטור

"איננו מספקים תוכנה כשירות, SaaS, אבל אנו חוברים לכל ספקי הענן. חשיבותינו היא בענן בין הכלאיים, בחיבור בין הענן הפרטי והציבורי. החזון הוא ענן היברידי פתוח ולשם מימושו רכשנו, בין השאר, 20 חברות בשנתיים האחרונות. רעיון ההיברידיות עוזר במעבר מהענן הפרטי לציבורי", כך אמר עופר בר-לב, מנהל מכירות ופיתוח עסקי ברד-האט (Red Hat) ישראל.

בר-לב דיבר בכנס Cloud Today. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום.

לדברי בר-לב, קיימים כמה אתגרים בעת מימוש מחשוב ענן: האם הארגון מוכן לכך בהיבט התשתיות; הגידול העצום במידע; חוסר הרצון של הבעלים ומפתחי האפליקציות להעבירן למקום אחר; היבטי אבטחת מידע; עלויות; ופוליטיקה ארגונית.

בכנס שערכה החברה בשבוע שעבר בבוסטון, אמר בר-לב, "רד-האט הציגה מערך מוכלל, הנותן ביטוי מוחשי לדברים, עם Red Hat Cloud Suite for Applications. מדובר בפתרון משולב ראשון בתעשייה של IaaS (תשתית כשירות) ו-PaaS (פלטפורמה כשירות) בקוד פתוח. פתרון ענן חדש זה מפשט משמעותית את הטכנולוגיות הדרושות לארגונים כדי לפתח ולהריץ יישומים בסדר הגודל של הענן".

בר-לב ציין כי "כאשר ארגונים עוברים אל הענן, רבים מהם מתפתחים לכיוון ארכיטקטורות של מיקרו-שירותים (Microservices), הרצות בתוך מיכלים (Containers), שמאפשרים לנצל משאבים קטנים במיוחד בזמינות מיידית. זאת, כדי להגדיל את יכולת ההתרחבות, הניידות, והיעילות". לדבריו, "ארכיטקטורות חדשות אלה דורשות תשתית מסיבית ומתרחבת. עם זאת, לארגונים רבים יש גם כמות גדולה של עומסי עבודה שעדיין לא הותאמו למיקרו-שירותים או לארכיטקטורות מבוססות מיכל, אך ייהנו מפתרון התומך גם ביישומים הרצים בתוך מכונות וירטואליות וגם בארכיטקטורות יישומים חדשות מבוססות מיכל".

הוא סיכם באמרו כי "היכולת לפרוס את שני סוגי עומסי העבודה בפלטפורמה יחידה, עם ניהול מאוחד, מאפשרת לארגון להשיג יעילות מוגברת חדשה. אנו עונים לצורך משמעותי של לקוחות לצמצם מערכות הפועלות ללא קשר ביניהן ולאפשר פריסות ענן OpenStack יעילות יותר. אנו החברה היחידה שמציעה IaaS ,PaaS וניהול בסביבה פתוחה, המגובות במערכת ההפעלה Red Hat Enterprise Linux. אנו יכולים לספק מערך מלא של יכולות, לא רק בתחום התשתית, אלא גם בתחום היישומים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים