כנס סאפ: חבילת השירות החדשה Service Pack 10 יוצאת לדרך

הפלטפורמה הקיימת כחמש שנים תצטרף לכמה מהמגמות החמות כיום בעולם הטכנולוגיה ותספק שיפורים משמעותיים בנושאי אבטחת המערכות

מתעדכנת ומתחדשת. SAP HANA

הכנס של סאפ (SAP) שנערך בימים אלה בניס, צרפת, עוסק בכמה מתחומי העיסוק הבסיסיים של החברה, ביניהם BI ,HR ,GRC ופיננסים, אבל העניין החשוב ביותר בו הוא ההכרזה של החברה על חבילת השירות החדשה, Service Pack 10.

הפלטפורמה תציין בקרוב חמש שנים למשלוח הגרסה הראשונה, ובחברה מספרים כי מספר הלקוחות המשתמשים בה עבר את ה-6,400 – נתון שכמעט הכפיל את עצמו מהשנה שעברה. 1,400 מאותם לקוחות משתמשים בפלטפורמת הענן של HANA וה-S/4HANA, חבילת הפתרונות העסקיים של החברה, נמצאת בשימוש אצל יותר מ-370 לקוחות.

"HANA היא בעצם מותג הדגל שלנו. אנשים אמנם רוכשים את הפלטפורמה, אבל המוצרים החשובים הם האפליקציות שיושבות עליה, בדיוק באותה צורה שבה לקוח רוכש את Microsoft Office, אבל הוא משתמש ב-Word ,Excel ו-PowerPoint", הסביר סטיב לוקאס, סגן נשיא לפתרונות פלטפורמה בסאפ.

Service Pack 10, הסבירו בחברה, ממשיך כמה מהמגמות החמות בעולם הטכנולוגיה היום. החיבור לאינטרנט של הדברים, למשל. פיצ'ר חשוב בו הוא סנכרון של מידע בין האנטרפרייז למקומות מרוחקים, שנמצאים ב"קצה" של הרשת. מידע יכול לעבור למחשב המרכזי של החברה ממקומות עבודה כמו מסעדות או קמעונאות, ולקוחות יכולים לאסוף ולנתח אותו, תוך הגברת יכולות החיזוי.

Big Data הוא חלק בלתי נפרד מהאקלים העסקי של חברות רבות, וגם בתחום הזה יש חידושים בפלטפורמה: הפצות ה-Hadoop האחרונות של Cloudera וה-Hortonworks, למשל, זכו לתמיכה וניתנה אופציה לנהל את כמויות המידע השמור במערכת לפי חוקים ספציפיים – ארגונים יכולים להחליט שהם רוצים לשמור את המידע של השנה האחרונה בזכרון, בעוד שמידע ישן יותר יעבור לאחסון בדיסק או ל-Hadoop.

עוד פיצ'ר חשוב ב-Service Pack 10 הוא ה-Disaster recovery: "זמינות גבוהה והתאוששות מאסון הם שתיים מהדרישות הקריטיות ביותר שיש לכל מי שמשתמש בדטה סנטר. החשיבות של הבטחת ההמשכיות של פעילויות ה-IT במקרה של כשל מערכות היא עצומה, ו-SAP HANA עוצבה כדי לספק את הבסיס להמשכיות העסקית ברחבי הארגון יחד עם הקטנת הסיכון של פרצות אבטחה", הסביר קארל אולופסון, סגן נשיא מחקר במחלקת פריסה ופיתוח האפליקציות ב-IDC.

עוד דבר שקשה להקטין בחשיבותו הוא נושא ה-Analytics (ראיון בלעדי של אנשים ומחשבים עם סגן נשיא מחלקת ה-Analytics בסאפ לאזור EMEA יופיע בשבוע הבא). בסאפ שדרגו בנוסף את כל נושא ניהול המידע ויכולת פיתוח האפליקציות. כך, למשל, הורחבה התמיכה של text mining ל-SQL Syntax.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים