אסוס ישראל הציגה את סדרת המחשבים ההיברדיים Transformer Book Chi

הסדרה כוללת שני דגמים של מחשבים ניידים, שהופכים בשניות לטאבלטים באמצעות ניתוק של המקלדת ● המחירים: דגם ה-Chi T300 - החל מ-3,965 שקלים, ודגם ה-Chi T100 - החל מ-2,590 שקלים

ה-Transformer Book Chi T300 של אסוס

גם טאבלט וגם לפטופ: אסוס (Asus) ישראל הציגה את Transformer Book Chi – סדרת מחשבים היברידיים קלים ודקים במיוחד, שנחשפה מוקדם יותר השנה בכנס CES 2015, שהתקיים בלאס וגאס.

סדרת ה-Chi כוללת שני דגמים של מחשבים ניידים, שהופכים בשניות לטאבלטים באמצעות ניתוק של המקלדת. כל הדגמים בסדרה מצוידים במעבדי Intel Core M, ומתאפיינים בקו עיצובי קל ודק ובמשקל נמוך. שני הדגמים בסדרה כוללים את טכנולוגיית האודיו של החברה, SonicMaster, לשיפור חוויית המולטימדיה והסאונד.

המקלדת הניתקת מתחברת למחשב בטכנולוגיית בלוטות' (Bluetooth), כך שניתן להפריד בין היחידות ולהפעיל את המחשב גם ממרחק של כחמישה מטרים.

הדגם הראשון בסדרה הוא ה-Transformer Book Chi T300, בעל מסך QHD בגודל 12.5 אינץ', שכולל את טכנולוגיית IPS לצפייה בזווית רחבה של 178 מעלות, בכל תנאי מזג אוויר, בפנים או בחוץ, וזיכרון אחסון פלאש (Flash) בנפח 128-256 ג'יגה-בייט. עוביו הוא 7.6 מ"מ בלבד ומשקלו – 760 גרם. ה-T300 Chi מגיע במארז אלומיניום One Piece, המאפשר עיצוב דק יותר, ומצויד בחיי סוללה ארוכים – עד שמונה שעות עבודה רצופות.

ה-Transformer Book Chi T100, הוא הדגם השניף מצויד במסך WQHD בגודל 10.1 אינץ', שכולל את טכנולוגיית IPS וניחן בחיי סוללה ארוכים במיוחד – עד יום שלם של עבודה רצופה. המכשיר מצויד בזיכרון פלאש בנפח 32-128 ג'יגה בייט.

סדרת מחשבי ה-Chi כבר זמינה בחנויות וברשתות. החברה מעניקה אחריות לשלוש שנים, הכוללת שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח ללא תוספת תשלום.

המחירים המומלצים לצרכן של המחשבים החדשים: דגם ה-Chi T300 – החל מ-3,965 שקלים, ודגם ה-Chi T100 – החל מ-2,590 שקלים.

עוד הציגה אסוס ישראל במסגרת מפגש העיתונאים שלושה ערוצי שירות לקוחות חדשים, שיתחילו לפעול כבר בימים הקרובים. החברה תציע שירות לקוחות מקוון באמצעות נציג צ'אט אנושי באתר החברה, לתמיכה טכנית וטיפול בפניות שירות. בנוסף, היא תאפשר ללקוחותיה הישראליים שירות בסמסים, שבמסגרתו יוכלו לעקוב אחר סטטוס הטיפול בקריאות שירות, לתאם ולפתוח קריאות חדשות – ואף לבקש מנציג שייצור עמם קשר. הערוץ השלישי הוא לשונית שירות לקוחות חדשה בעמוד הפייסבוק (Facebook) של החברה, ובמסגרתה יתאפשר ביצוע פעולות הנוגעות לשירות ותמיכה, בדומה לערוצים האחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים