שמעון אמויאל, אבנט: "המעבר מבעלות לשימוש לפי דרישה – בלתי נמנע"

"השינוי החל לתת את אותותיו בשנת העסקים החולפת וילך ויגבר השנה ובשנים הבאות", אמר אמויאל, מנכ"ל החברה, בראיון על המגמות בשוק מחשוב הענן

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת

"2014 הייתה שנה מכוננת בכל הקשור למחשוב הענן, וכללה התאמה אליו של עולמות המשווקים והמפיצים. יש כיום פתיחות ונגישות רבות יותר לנושא, בקרב ארגונים מכל הסוגים והגדלים", כך אמר שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת מקבוצת רד-בינת, בראיון לאנשים ומחשבים.

לדבריו, "ארגונים מתעניינים ודורשים מחשוב ענן מכל הסוגים: פרטי, ציבורי ובן כלאיים (היברידי). אנחנו עדים לשינוי מגמה מהותי בכלל מערכי המחשוב, התשתיות ושירותי ה-IT – בכלל הארגונים. המעבר ממצב של בעלות למצב של שימוש לפי דרישה הוא בלתי נמנע, בכלל זה הדרישה לחיוב בגין שירותים על פי שימוש יומי, במכפלת מספר המשתמשים בפועל. השינוי החל לתת את אותותיו בשנת העסקים החולפת וילך ויגבר השנה ובשנים הבאות".

אמויאל מונה למנכ"ל אבנט תקשורת ביולי 2012, והוא השלישי בתפקיד זה מאז שהחברה נוסדה ב-1997. בעברו כיהן כמנכ"ל 3Com ישראל, המזרח התיכון ומזרח אירופה במשך כ-12 שנים.

אבנט תקשורת מתמחה בהפצה של מוצרי תוכנה וחומרה לארגוני EMB בתחומי התקשורת, הגיבוי, האחסון ואבטחת המידע. החברה היא מפיצת רישוי של מוצרי מיקרוסופט (Microsoft), מפיצת SPLA MS, מומחית SAM ובעלת הסמכת זהב, וכן מפיצת אדובי, SonicWALL מבית דל, היטאצ'י, SAP Business One – מוצר ה-ERP של ענקית היישומים לארגונים קטנים, אוויה (Avaya) ואקטיפיו (Actifio) בישראל.

לדברי אמויאל, "באחרונה הוספנו יצרן נוסף לחברה – אבנט בענן. אבנט היא אחת החברות הבודדות בעולם בתחום ההפצה שיש להן ענן פרטי שמאפשר לכל משווק למכור ולשווק את שירותי הענן המתפתחים חדשות לבקרים – אם בשיווק שירותים המוצעים על ידינו ואם בשירותים ייחודיים מבית המשווק עצמו, ישירות לקהל לקוחותיו. הוא ציין כי "הענן הפרטי של אבנט נמצא בדטה סנטר של קבוצת רד-בינת בהר חוצבים בירושלים". לדבריו, החברה "צפויה להמשיך ולצמוח, במיוחד בעולמות האחסון, הגיבוי ומתן השירותים בענן. נבסס השנה מערך הפצה שמותאם לדרישות היצרנים ולמשווקים שלנו".

אמויאל ציין לסיכום כי "מערך שרשרת ההפצה כולו משתנה ועל כלל השותפים לעשות את השינויים המתבקשים על מנת לתת ערך שירותי מוסף תוך הצפת ערך ללקוחות ולמשתמשי הקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים