האסו פלטנר, יו"ר סאפ: "לא נחזור עם S/4 על הטעות שעשינו עם NetWeaver"

בניגוד למה שעשתה ענקית התוכנה הגרמנית עם NetWeaver, הסביר ד"ר פלטנר, "אנחנו מתכוונים לאפשר לכל חברה, לכל מפתח ולכל אחד בעצם לעשות שימוש בפלטפורמה החדשה שלנו"

19/05/2015 07:25
ד"ר האסו פלטנר, יו"ר סאפ

"לא נחזור עם S/4 על הטעות שעשינו עם NetWeaver. נשווק את SAP S/4 Hana לכלל התעשייה ולא נתמקד רק בפתרונות שלנו", כך אמר ד"ר האסו פלטנר, יו"ר סאפ (SAP), במסיבת עיתונאים מיוחדת שערך במסגרת כנס SAPphire, שנערך בתחילת החודש באורלנדו, פלורידה. הוא הסביר, כי "כשסאפ יצאה עם NetWeaver, החברה החליטה להתמקד בראש ובראשונה באימוץ של NetWeaver בפתרונות שלה עצמה, ורק לאחר מכן לפתוח את שאר השוק לטכנולוגיה החדשה. זו הייתה טעות שכאמור לא נחזור עליה".

לדברי ד"ר פלטנר, "אנחנו מתכוונים לאפשר לכל חברה, לכל מפתח ולכל אחד בעצם לעשות שימוש בפלטפורמה החדשה שלנו. רק כך ניתן יהיה להעמיק את השימוש בפלטפורמה אל מחוץ לנתח השוק של סאפ ורק כך ניתן יהיה להפוך את S/4 HANA לפלטפורמה אמיתית, כלומר טכנולוגיה שחברות אחרות מתבססות עליה על מנת לפתח, לשווק ולעבוד עם הפתרונות שלהן, שייתכן ובכלל לא יהיו מבוססי פתרונות אחרים של סאפ".

לשאלה איך הוא מרגיש כשהוא רואה כל כך הרבה אנשים וחברות מתלהבים מהפלטפורמה החדשה, ענה פלטנר: "היו לי ארבעה רגעי אושר בחיי הארוכים: הראשון היה כשהוצאנו לאוויר את R1. זה היה בגרמניה בלבד ובגרסה מוגבלת מאוד. הרגע המאושר השני בחיי היה R2, שהתחיל כבר להראות כמו פתרון כלל ארגוני ולא רק לניהול של חלק מהארגון. הרגע השלישי היה ה-R3, שאיתו פרצנו את גבולות גרמניה, הגענו לארצות הברית, כבשנו אותה ולאחר מכן התפשטנו בכל העולם עם פתרון ה-ERP הטוב מסוגו. הרגע הרביעי, כפי שוודאי אפשר לנחש, הוא ההכרזה על S/4. זו הטכנולוגיה הטובה ביותר שאני מכיר היום".

הוא סיפר, כי "עבדתי כעשר שנים על הרעיון של עבודה בזיכרון מהיר (In-Memory), כי ידעתי שזה הדבר החשוב ביותר. המתחרים שלנו חיפשו במקומת אחרים, אבל אני השקעתי בתחום הזה, כי ידעתי שהעתיד טמון בעבודה In-Memory. עם זיכרון מהיר אתה יכול לעשות כל דבר! כל מי שיש לו טלפון חכם משתמש בזיכרון מהיר. אני זוכר שב-iPod של אפל (Apple) התחילו להשתמש בזיכרון מהיר. למה? כי זה אפשר להם לבצע קפיצת מדרגה מבחינת הביצועים והיכולות. העובדה שהמתחרים שלי מתחילים להבין שזה גורם מכריע בתחרות, רק מוכיחה שצדקתי לכל אורך הדרך".

הוא סיכם באמרו, כי "מי שמאמין שאפשר להמשיך לעבוד בעבר, יישאר בעבר. אנחנו לא יודעים עדיין אם HP, יבמ (IBM) ושאר החברות, כולל אורקל (Oracle), מתקרבים ליכולות הטכנולוגיות שלנו, אבל אין ספק שאם הן לא תאמצנה את העבודה בזיכרון מהיר, הן תשארנה הרחק מאחור".

הכותב הינו אורח החברה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים