סוני הכריזה על Xperia Z4

המכשיר מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 5.0 ● הוא יגיע לשוק בקיץ במספר צבעים: לבן, שחור, נחושת וירוק-תכלכל

בקיץ הזה תלבשו Xperia Z4

סוני (Sony) הכריזה על מכשיר הדגל החדש שלה, ה-Xperiz Z4. המכשיר החדש לא מציע שיפורים רבים מעבר ל-Z3, למעט מערכת על שבב חדשה ומעטפת מתכתית במקום פלסטיק. עם זאת, המסך נותר בגודל של 5.2 אינץ', ובעת שמכשירי דגל של החברות המובילות מציעים רזולוציות גבוהות, החדש של סוני מציע רזולוציית FHD בלבד, כמו קודמו.

ה-Z4 הוא מהמכשירים הבודדים שמציעים את מערכת העל שבב Snapdragon 810 של קוואלקום (Qualcomm), שכוללת ארבע ליבות במהירות 2 ג'יגה-הרץ וארבע במהירות של 1.5 ג'יגה-הרץ, ב-64 ביט. הוא מגיע עם 3 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, כשההרחבה המרבית באמצעות כרטיס ה-microSD עומדת על 128 ג'יגה-בייט.

מבחינת תקשורת, תומך המכשיר ב-Wi-Fi בתקן של עד 802.11ac, כולל אנטנת Mimo, וכן בבלוטות' 4.1 (Bluetooth 4.1). כמו כן, הוא תומך בתקני IPX5/8 ו-IPX6, מה שאומר שהוא חסין לאבק ושניתן להכניס אותו למים בעומק של כ-1.5 מטר למשך כחצי שעה.

המצלמה האחורית של ה-Z4 מציעה חיישן Examor של סוני עצמה בגודל של 20.7 מגה פיקסל, עם תאורה אחורית ומייצב תמונה אלקטרוני, ואילו הקדמית היא עם חיישן 5.1 מגה פיקסל עם פתיחה רחבה לצורך צילומי סלפי קלים יותר.

עם מידות של 146x72x6.9 מ"מ ומשקל של 144 גרם, ה-Z4 קל במעט לעומת ה-Z3 והוא כולל סוללה בנפח של 2,930mAh, שאמורה להספיק ליום עבודה שוטף. הטלפון מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסה 5.0. הוא יגיע לשוק בקיץ במספר צבעים: לבן, שחור, נחושת וירוק-תכלכל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים