סמסונג אלקטרוניקס ישראל משיקה שירות משחקי ענן יחד עם פלייקאסט

ענקית הסלולר והטלוויזיה תציע בשיתוף עם המיזם הישראלי מבחר גדול של משחקים בחוויית קונסולה על ידי חיבור פשוט של שלט משחק

11/02/2015 19:35
הגורם האנושי ליד טלוויזיה חכמה גדולה. אביב הוד, מנהל תוכן בסמסונג אלקטרוניקס. צילום: יחסי ציבור

סמסונג אלקטרוניקס (Samsung Electronics) ישראל הכריזה אמש (ג') על שירות משחקי ענן שצפוי להיות מושק במהלך הרבעון השני של 2015 ישירות על גבי הטלוויזיות החכמות של החברה. השירות הינו תולדה של חיבור בין סמסונג העולמית לפלייקאסט (Playcast) הישראלית.

ענקית הסלולר והטלוויזיה תציע עם פלייקאסט מבחר גדול של משחקים בחוויית קונסולה על ידי חיבור פשוט של שלט משחק (גיימפד) לשקע USB ב-SmartTV של סמסונג.

איך זה עובד? קצת מורכב אבל מאוד מהיר: פקודת השלט מגיעה אל הטלוויזיה, משולחת על גבי רשת האינטרנט אל שרתי החברה, שם מגיב השרת הייעודי המריץ את המשחק, משנה אותו בהתאם לפקודה ומעבד את התמונה. אז השרת דוחס את התמונה ומחזיר אותה דרך הרשת אל הטלוויזיה, שם האות מפוענח ומוצג על גבי המכשיר. בסמסונג מספרים שהפעולה אורכת פחות מעשירית השנייה.

אלעד דרור, סמנכ"ל פיתוח עסקי ותפעול בפלייקאסט, מסר כי ״כחברה בינלאומית שנוסדה בישראל ומספקת כבר שנים שירותים דומים ברחבי העולם, אנחנו נרגשים להציג את הטכנולוגיה שלנו לקהל הישראלי. שיתוף הפעולה עם סמסונג העולמית מאפשר לנו להציג בראשונה את השירות בישראל על גבי מסכי הטלוויזיה המתקדמים בעולם. השירות יאפשר לכל בית בישראל נגישות גבוהה יותר למשחקים מתקדמים המיועדים לכל המשפחה״.

קובי בש, מנהל חטיבת מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית בסמסונג ישראל: "סמסונג ממשיכה ומשקיעה בפיתוח של טכנולוגיה ועיצובים פורצי דרך וכן בתוכן עשיר ומגוון ללקוחותיה. באחרונה הכרזנו על שיתופי פעולה בתחום תוכן ה-UHD עם האולפנים המובילים בעולם, שמציעים את מיטב הסרטים לבעלי מסכי הטלוויזיה של סמסונג. אנחנו משקיעים רבות בתוכן מוקלט, חי או מוזרם, כמו שירות המשחקים בענן, על מנת להעניק את חווית המשתמש המושלמת ללקוחותינו".

השירות כולל יותר מ-70 משחקים במנוי חודשי בשיטת ״שחק כפי יכולתך". ניתן לחבר שלט משחקים קיים או לרכוש באופן עצמאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים