AT&T עברה להפסד נקי – בגלל עלייה תלולה בהוצאות

החברה סיימה את הרבעון האחרון של השנה עם הפסד נקי של ארבעה מיליארד דולר ● בשנה כולה צנח הרווח הנקי ב-65% ● AT&T איבדה ברבעון 100 אלף לקוחות

רנדל סטפנסון, יו"ר ומנכ"ל AT&T

AT&T סיימה את 2014 עם צניחה ברווח הנקי ואת הרבעון האחרון שלה עם מעבר להפסד נקי, עקב הוצאות חד פעמיות גדולות. ההכנסות עלו בשתי התקופות בצורה מתונה.

התחרות בשוק הסלולר האמריקני הובילה את החברות להורדות מחירים ואת AT&T גם לאובדן של 100 אלף לקוחות במהלך הרבעון המדווח. הנתון השפיע על ההכנסות, שגדלו ב-3.58% ל-34.44 מיליארד דולר. החברה אף עברה ברבעון להפסד נקי כללי של 3.9 מיליארד ולהפסד נקי למנייה של 0.77 דולר. הסיבה לכך היא זינוק של 91.1% בהוצאות, שעמדו על 39.99 מיליארד.

בשנה כולה צלל הרווח הנקי של החברה ב-64.9% ל-6.52 מיליארד דולר, ההכנסות עלו ב-2.9% ל-132.45 מיליארד דולר והרווח התפעולי השנתי צנח ב-61.5% ל-11.75 מיליארד דולר. ברבעון המדווח היא עברה להפסד תפעולי של 5.5 מיליארד דולר.

רנדל סטפנסון, יו"ר ומנכ"ל AT&T, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "במהלך 2014 ביצענו מספר מהלכים שיביאו לשינוי משמעותי בחברה. הרכישות של Direct TV וחברות התקשורת המקסיקניות Iusacell ונקסטל (Nextel) יהפכו אותנו לחברה שונה. נהיה ייחודיים בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים