סבב מינויים בחברה לאוטומציה

המנכ"ל, אלי אחי מרדכי, החליט למנות שורה של בכירים לתפקידים חדשים, בעקבות השינוים שעוברים על החברה ולקראת האתגרים שצפויים לה

מימין: אלי ויימן, מנהל חטיבת השיווק והמכירות של החברה לאוטומציה; מיכל ברק, מנכ"לית קומפלוט; גידי חלמיש, מנהל חטיבת הטכנולוגיות; אלי אחי-מרדכי, מנכ"ל החברה לאוטומציה; יוסי סולטן, מנהל חטיבת שירות הלקוחות; דודי אליהו, מנהל חטיבת הכספים; בועז שלו, מנהל חטיבת השכר ומשאבי האנוש; ויורם אסולין, מנהל חטיבת התשתיות. צילום: יח"צ

שורה של מינויי בכירים נערכו באחרונה בחברה לאוטומציה, לאחר רכישתה על ידי One1 וכניסתו של אלי אחי-מרדכי לתפקיד מנכ"ל החברה. בין היתר, מונו ראשי חטיבות והוקמה חטיבה חדשה, שתעסוק בפיתוח.

יוסי סולטן יעמוד בראש חטיבת שירות הלקוחות והפרויקטים. לסולטן תואר B.A. בכלכלה וניהול, והוא מילא שורת תפקידי ניהול בכירים בחברה לאוטומציה, כולל מנהל אגף שירות לקוחות וניהול פרויקטים ומנהל אגף עיריות.

גידי חלמיש יעמוד בראש חטיבת הפיתוח של החברה, חטיבה חדשה שהוקמה במסגרת השינוי הארגוני. חלמיש שימש בתפקידו האחרון כמנהל ידע גלובלי באמדוקס, ולפני כן עבד כמנהל בתחום ה-ERP באורקל (Oracle) ובתפקידים בכירים נוספים.

יורם אסולין, אחד המנהלים הוותיקים והמנוסים בחברה לאוטומציה, יעמוד בראש חטיבת התשתיות, האחראית על הפעלת שירותי הענן ומערכת התקשורת שלה.

בראש חטיבת השיווק והמכירות של החברה יעמוד אלי ויימן.

בועז שלו ינהל את חטיבת השכר ומשאבי האנוש, שאחראית על פיתוח, יישום והטמעת מערכת השכר ומשאבי האנוש של החברה, שמותאמת במיוחד לרשויות מוניציפליות. לשלו ניסיון של יותר מ-17 שנים בעולם מערכות המידע הארגוניות, בכלל זה פיתוח וניהול פרויקטים והטמעת מערכות.

בראש קומפלוט, חברה בת של החברה לאוטומציה החדשה, תעמוד מיכל ברק. החברה אחראית על הפעילות ההנדסית וה- GIS.

דודי אליהו, שכיהן בעבר כסמנכ"ל הכספים בקבוצת מלם ובקל אוטו, יעמוד בראש חטיבת הכספים של החברה לאוטומציה החדשה. לאליהו ניסיון של יותר מ-15 שנים כמנהל בכיר בתחום הכספים, כולל בחברות גדולות.

המינויים הם חלק משינוי ארגוני נרחב בחברה לאוטומציה, שהוא תוצאה של סבב שיחות שערך אחי מרדכי עם לקוחות ושותפים אסטרטגיים מתחום המחשוב ומהרשויות המוניציפליות. מטרת השינויים היא להתאים את מבנה החברה ליעדיה החדשים ולאתגרים העומדים בפניה.

לדברי אחי-מרדכי, "מדובר במינויים שבאים בהמשך לשינוי הארגוני שעברה החברה לאוטומציה החדשה בחודשים האחרונים. אין לי ספק שמדובר באנשים המתאימים ביותר לתפקידים ולאתגרים העומדים בפניהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים