דורון פלח עוזב את בנק ישראל: מונה למנמ"ר yes במקום רוני ברנוב

פלח ייכנס לתפקיד בינואר הקרוב, לאחר שלוש שנים כמנמ"ר הבנק ● עשרות מועמדים התמודדו על התפקיד, בהם מנמ"רים מכהנים ובעלי תפקידים אחרים במשק

דורון פלח, בקרוב מנמ"ר yes. צילום: פלי הנמר

דורון פלח, מנמ"ר בנק ישראל, נבחר על ידי הנהלת yes לכהן בתפקיד המנמ"ר במקומה של רוני ברנוב, שהודיעה על סיום תפקידה כסמנכ"לית טכנולוגיות המידע בתום 15 שנים בחברה. הוא ייכנס לתפקיד בינואר הקרוב.

פלח משמש כמנמ"ר בנק ישראל מזה שלוש שנים, לאחר שהחליף את דוד טוביאס. לפני כן כיהן כמנמ"ר סלקום. במסגרת תפקידו בבנק הוא היה אחראי על שורה של פרויקטים, ביניהם היערכות לחירום ובניית דטה סנטר חדש.

לפלח תואר ראשון במתמטיקה ובמדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע – שניהם מאוניברסיטת תל אביב. את דרכו המקצועית הוא התחיל בחיל הקשר, האלקטרוניקה והמחשבים של צה"ל, שם סיים בדרגת רב סרן, כמנהל פיתוח ותשתיות.

תהליך בחירת מנמ"ר yes היה ארוך ומורכב, בין היתר מאחר שהתמודדו על התפקיד עשרות מועמדים, ביניהם מנמ"רים מכהנים ובעלי תפקידים אחרים במשק. בין המועמדים היו גם מנהלים באגף ה-IT של yes, אולם בשלב מסוים החליטה ההנהלה לגייס מנמ"ר מחוץ לחברה.

רוני ברנוב, סמנכ"לית טכנולוגיות המידע הפורשת של yes

רוני ברנוב, סמנכ"לית טכנולוגיות המידע הפורשת של yes

ברנוב נמנתה על הגרעין הקשה שהקים את yes ומאז ליוותה אותה. במסגרת תפקידה היא הובילה תהליכים ופרויקטים מורכבים. הן ברנוב והן פלח זכו בפרסי המנמ"ר המצטיין בתחרות KickOff של אנשים ומחשבים.

רון אילון, מנכ"ל yes, ציין כי "יש לפלח ניסיון עשיר בהתוויית אסטרטגיית מערכות המידע בארגונים ויישומה תוך מענה לצרכים עסקיים, בהובלת פרויקטים טכנולוגיים רחבי היקף, הכוללים מגוון מערכות בפריסה גיאוגרפית רחבה, ובניהול תקציב בהיקף של מאות מיליוני שקלים. כמו כן, הוא התנסה בניהול ואחריות כוללת על מערכי מחשוב גדולים, שמונים מאות עובדים, ובניהול ספקים".

עדיין אין מחליף לפלח בבנק ישראל וזהותו תיקבע לאחר מכרז.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים