אינטל ו-Software AG הציגו: למצוא איפה נמצא כל תושב בארצות הברית – בתוך דקה

החברות הריצו תרחיש אנליזה באמצעות פלטפורמת Apama ושרת המבוסס על מעבד Xeon E7-V2, שמאפשר לעדכן 5.6 מיליון מיקומים של לקוחות אפשריים בשנייה

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: אור יעקב

Software AG הודיעה על זמינותה של הגרסה החדשה של פלטפורמת Apama לניתוח מידע בזמן אמת – Big Data Streaming Analytics. בגרסה החדשה נוספו יכולות ניתוח באמצעות ערוצים רחבי פס, שולב פתרון מסרים אוניברסלי ונוספה סביבת פיתוח משותפת, התואמת למוצריה של החברה.

התכונה החדשה של Apama – יכולת אנליזה באמצעות ערוצים רחבי פס – מאפשרת ניתוח מעמיק פי 20 של מידע, ממחשב אחד המריץ 32 מיליון אירועים לשנייה, ובארכיטקטורת IT מורחבת ניתן להגדיל את הביצועים למיליארדי אירועים לשנייה. ביצועים מואצים אלה, החזקים מסוגם בשוק, מתאפשרים בזכות פיצול זרמי המידע למספר גדול של ערוצים נפרדים, על מנת להפיק את המיטב מעיבוד מקבילי, שמבטיח זרימת מידע חלקה ללא צווארי בקבוק. יכולת חדשה זו מאפשרת למפתחי תוכנה לבנות את היישומים שלהם באופן שהמידע יעובד בנפרד ובמקביל.

על מנת לקבוע אמות מידה לניתוח מידע, הריצו אינטל (Intel) ו-Software AG תרחיש אנליזה, השקול לחיבור בין 700 אלף חנויות, באמצעות Apama ושרת המבוסס על מעבד Xeon E7-V2. התרחיש מאפשר לעדכן 5.6 מיליון מיקומים של לקוחות אפשריים לשירותים מבוססי מיקום בתוך שנייה אחת. למעשה, ניתן לאכן ולעדכן באמצעותו את מיקומם של כל תושבי ארצות הברית (יותר מ-300 מיליון) בכל 60 שניות.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, ציין כי "ניתוח מידע בזמן אמת מאפשר לחברות לעבד, לנתח ולהגיב בזמן אמת למידע המגיע ישירות מלקוחותיהם או למידע הנאסף במקביל ממקורות חיצוניים (מדיה חברתית, אתרי חדשות וכדומה). כל זאת על מנת להיות הראשונים להגיב לטרנדים המתרחשים בקרב לקוחותיהם ולהשיג מובילות עסקית בשוק הפעילות. קצב איסוף ועיבוד המידע על ידי עסקים צומח אקספוננציאלית, ועל כן יש צורך להרחיב ולהתאים את יכולות המוצרים לניתוח זרמי המידע. פלטפורמת Apama, שיכולה לעבד את מקסימום המידע שמריצים שרתים מרובי ליבות, מאיצה פעילות עסקית ומצמצמת עלויות".

פיט בייקר, סגן נשיא בקבוצת השירותים והתוכנה ומנהל הנדסת פלטפורמות יישומים באינטל, אמר כי "אינטל ו-Software AG שיתפו פעולה במטרה להריץ את Apama על גבי השרת המתקדם ביותר המבוסס על מעבד Xeon E7-V2, כדי לקבוע אמת מידה בניתוח Big Data בתרחישי פעילות קמעונאית. שיתוף הפעולה משקף שיפור מהותי בסקלאביליות של Apama וביכולת הניתוח של מידע מבוסס מיקום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים