מיקרוסופט השיקה מקלדת שמתאימה גם לאנדרואיד ול-iOS

המקלדת כוללת מכסה שמאפשר לשאת גם את המכשיר הנייד וכבה לחלוטין כשמכסים אותה, כדי לחסוך בחיי סוללה ● בנוסף, השיקה מיקרוסופט שני עכברים חדשים

המקלדת החדשה של מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה מקלדת חדשה שמתאימה לשימוש בטלפונים חכמים וטאבלטים שפועלים עם כל סוגי מערכות ההפעלה, כולל iOS ואנדרואיד (Android), מערכות ההפעלה הסלולריות המתחרות מול חלונות פון (Windows Phone) שלה.

המקלדת, ששמה Universal Mobile Keyboard, מתחברת למכשירים השונים באמצעות צימוד בלוטות' (Bluetooth) רגיל. כפתור החלונות ישמש ככפתור הבית במכשירים מבוססי אנדרואיד, ככפתור Ctrl בכאלה המבוססים על מערכת ההפעלה של אפל (Apple) ובמכשירי חלונות הוא ישמש לייעודו המקורי. בנוסף, כוללת המקלדת מכסה מיוחד שמאפשר לשאת גם את המכשיר הנייד. המכסה אף יכול לשמש כמעמד להנחת הטלפון או הטאבלט בעת שמשתמשים במקלדת. כשסוגרים את המקלדת ואת הסוללה היא כבה לחלוטין, כדי לחסוך בחיי סוללה, ובחברה טוענים שטעינה אחת מספיקה לחצי שנה של עבודה.

בנוסף, השיקה מיקרוסופט שני עכברים: האחד הוא גרסה חדשה של עכבר ה-Arc הייחודי שלה, שמכונה כעת Arc Touch Bluetooth Mouse. תמורת 59.95 דולר יקבלו המשתמשים עכבר שנראה בדיוק כמו ה-Arc המקורי, אבל כולל תמיכה בבלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0) החסכוני יותר. הוא אמור להחזיק מעמד שמונה חודשים עם זוג סוללות AAA – חודשיים יותר מהדגם הקודם. קיפול העכבר כדי להניחו בתיק מכבה אותו לחלוטין.

עכבר נוסף שהושק הוא ה-Wireless Mobile Mouse 3500 Limited Edition. מדובר בעכבר אלחוטי רגיל, כלומר כזה שזקוק למקלט ננו כדי להתחבר למחשב. מה שמיוחד בעכבר הזה, שמחירו 29.95 דולר, הוא המראה האומנותי שלו. גם הוא אמור להחזיק מעמד שמונה חודשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים