EMC שדרגה את מערך האחסון והגיבוי של התעשייה האווירית בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

הפרויקט, שארך כחצי שנה, הסתיים באחרונה, עוד נודע לאנשים ומחשבים כי היקפו הכספי עומד על מיליוני שקלים

רמי סרטני, מנכ"ל ממן ומנמ"ר התעשייה האווירית. צילום: יח"צ

אנשי EMC  ישראל, בשיתוף אנשי ה-IT של התעשייה האווירית השלימו פרויקט רחב היקף לשדרוג מערך האחסון והגיבוי בתעשייה האווירית ולהקמת תשתית מתקדמת לאספקת המשכיות עסקית. התעשייה האווירית בחרה בפתרון Active\Active של EMC להמשכיות עסקית, והטמעתו בכל מפעלי הארגון הסתיימה באחרונה.

במסגרת הפרויקט הוטמעו בשני אתרים שונים של התעשייה האווירית מערכות VPLEX METRO  ושתי מערכות אחסון אחודות מסוג VNX5 עם טכנולוגיית FAST VP לשיפור היעילות והביצועים של אפליקציות קריטיות בארגון. המעבר לתשתית מבוססת VPLEX נועד לאפשר המשכיות עסקית ועבודה רציפה בכל תרחיש כשל אפשרי, ללא השבתה וללא "דילוג" של שירותים בין אתר אחד למשנהו.

בנוסף, הוטמע פתרון RecoverPoint של EMC, המאפשר שחזור מידע מכל נקודת זמן ובכל תרחיש אפשרי. הפתרון הוטמע בסביבת מערכת ה-ERP שהוטמעה לפני שנים בתע"א, מסוג סאפ (SAP), אשר נחשבת לאחת מהגדולות והמורכבות ביותר בישראל ובאירופה בכלל.

רמי סרטני, מנכ"ל ממ"ן, מנהל מערכות המידע בתעשייה האווירית, אמר כי "מערכת ה-ERP של סאפ בתעשייה האווירית תומכת במרבית הנושאים המרכזיים בחברה: החל מנושאי הייצור, דרך שירות לקוח, כספים, ניהול פרויקטים, רכש ולוגיסטיקה  MRO – ועד לנושאי משאבי אנוש. בתור שכזאת, המערכת מוגדרת כמערכת קריטית, והיא חייבת להיות זמינה 24/7 בכל ימות השנה. לאור זאת הוחלט לשדרג את מערך האיחסון לתמיכה בזמינות – כמו גם בשרידות".

עידו מוליחי, יועץ טכנולוגי בכיר, EMC ישראל, "מטרת הפרויקט הייתה להקים תשתית, אשר תפחית עד לאפס, את זמן השבתת המערכות ואת זמן השחזור שלהן – במקרה של כשל מכל סיבה שהיא. תשתית האחסון החדשה מתאפיינת בגמישות רחבה ובביצועים גבוהים במיוחד, כמו גם ביכולת להמשכיות עסקית. אלו נעשות על ידי סינכרון וגיבוי מלא של המידע בין שני אתרים מרכזיים, הפעילים בו זמנית ובצורה סימטרית. פרויקט השדרוג חסך לתעשייה האווירית זמן, כוח אדם וכסף, וסיפק ביטחון ושקט נפשי".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד

    ככה זה שלא יוצאים למכרז מבזבזים מליונים ומתגאים :)

  2. איש אחסון מקצועי

    התע"א רכשה טכנולוגיה מיושנת ומסורבלת כל מי שרכש בעבר ועובד עם זה היום מחפש כיצד לרדת מזה.

אירועים קרובים