דל השיקה ארבע תחנות עבודה חדשות

מדובר בתחנות עבודה בסדרת ה-Precision - שלוש מהן במארז Tower ואחת במארז 2U

Precision Tower 7910 של דל

דל (Dell) השיקה ארבע תחנות עבודה חדשות בסדרת ה-Precision – שלוש במארז Tower ואחת במארז 2U, שלפי החברה מספקות ביצועים ויעילות משמעותית לעומת מערכות הדור הקודם שלה. המערכות מבוססות על מעבדי ה-Xeon החדשים של אינטל (Intel), מגיעות עם זיכרון DDR4 חדיש והן ניתנות לחיזוק משמעותי על ידי הוספת כרטיסי מסך מקצועיים מסוג AMD FirePro ו-Nvidia Quadro. כמו כן, מצוידות כל תחנות העבודה החדשות בממשק Thunderbolt 2 של אינטל, שמאפשר העברת נתונים בקצב של עד 20 ג'יגה-ביט לשנייה – קצב שמספיק בכדי להעביר סרטי וידיאו באיכות של 4K.

שלוש תחנות העבודה שמגיעות במארז Tower הן ה-Tower 5810, ה-Tower 7810, שמצויד במעבד כפול, וה-Tower 910, שמאפשר יכולות הרחבת שטח אחסון, כולל כוננים קשיחים שניתנים להחלפה בשחרור מהיר. לפי דל, המארזים המיוחדים של התחנות הללו משקיטים את העבודה ב-49% לעומת התחנות הקודמות של החברה.

התצורה של התחנה הרביעית, ה-Rack 7910, זהה לזו של ה-Tower 7910, אולם מדובר במארז 2U שכולל תאימות מלאה עם סביבות העבודה הווירטואליות XenServer של סיטריקס (Citrix) ו-ESX של VMware. בנוסף, תחנת עבודה זו היא הראשונה להיות מצוידת בבקר iDARC, שמאפשר ניהול מלא של מרכז הנתונים מרחוק.

המערכות החדשות יהיו זמינות החל מנובמבר, ומכיוון שכך, הן יגיעו עם הגרסה החדשה של תוכנת שיפור הביצועים של דל, ה-Precision Optimizer v2.0 , שתותקן במערכות של החברה החל מאוקטובר הקרוב. תוכנה זו מספקת דיווחים עדכניים לגבי הניצולת של תחנת העבודה ומאפשרת להגדיר כוונון ביצועים אוטומטי בהתאם לצרכי היישומים השונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים