דלתא גליל הטמיעה מערכת ERP של אינפור בפרויקט בהיקף 1.2 מיליון שקלים

פרויקט ההטמעה התבצע על רקע איחוד הפעילות הלוגיסטית והפיננסית של הקבוצה על שלוחותיה סביב העולם וב-150 החנויות שלה בארץ ● המערכת משרתת כ-1,000 משתמשים בדלתא גליל ותומכת בכלל החברות והאתרים שלה בארץ ובעולם

קבוצת דלתא גליל, יצרנית ומשווקת טקסטיל, הטמיעה מערכת ERP מסוג M3 של אינפור (Infor). הפרויקט ארך כשנה, הסתיים באחרונה והיקפו הכספי עמד על 1.2 מיליון שקלים.

אינפור מיוצגת בישראל על ידי קבוצת אינטנטיה (Intentia). מערכת ה-ERP שהוטמעה משרתת כ-1,000 משתמשים בדלתא גליל ותומכת בכלל החברות והאתרים שלה בארץ ובעולם.

קבוצת דלתא גליל מונה כ-9,000 עובדים במוקדי ייצור בישראל, במצרים, במזרח הרחוק ובמזרח אירופה וכן במוקדי השיווק בישראל, בלונדון ובניו-יורק. פרויקט ההטמעה התבצע על רקע איחוד הפעילות הלוגיסטית והפיננסית של הקבוצה על שלוחותיה סביב העולם וב-150 החנויות שלה בארץ. ההטמעה התבצעה על ידי חטיבת מערכות המידע של דלתא, בליווי מקצועי של אינטנטיה פתרונות.

אבי אביטל, מנמ"ר דלתא גליל, ציין כי "ענף הטקסטיל מתאפיין במעגל לוגיסטי מורכב מאוד בשרשרת האספקה, שדורש פתרון בעל בקרה רחבה, גמישות ופונקציונליות ספציפיות לענף תעשייה זה. הטמעת מערכת ה-ERP מסוג M3 הינה המשך ישיר של אסטרטגיית מיחשוב שמתאימה לנו ומספקת עבורנו שליטה על הקבוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים