טלדור תקשורת גלאסהאוס מקימה מערך מבוסס סיסקו לבינלאומי במיליוני ש'

הפרויקט מבוסס על מערכות Nexus ומושתת על רחבי פס של 10 ג'יגה-ביט ו-40 ג'יגה-ביט ● הוא כולל הקמה של תשתיות LAN ו-WAN חדשות, שישולבו במרכז המחשבים המשני של הבנק

טלדור תקשורת גלאסהאוס מקימה בימים אלה את מערך התקשורת החדש של מתף, זרוע ה-IT של קבוצת הבנק הבינלאומי, בפרויקט שהחל באחרונה וצפוי להסתיים עד סוף השנה – כך נודע לאנשים ומחשבים. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליונים רבים של שקלים.

עמי בן פורת, מנהל אגף טכנולוגיות מידע במתףמערך התקשורת אותו מקימה טלדור מבוסס על מערכות סיסקו (Cisco) מסדרת Nexus. הוא מושתת על רחבי פס של 10 ג'יגה-ביט ו-40 ג'יגה-ביט, מה שאומר שהעבודה מתאפשרת בקצבים מהירים מאוד.

המהלך כולל הקמה של תשתיות LAN ו-WAN חדשות, עם יכולות Wi-Fi עתידיות. הן ישולבו בתשתית הקיימת במרכז המחשבים המשני של מתף. על פי טלדור, שילוב זה מבטיח יכולת הגירה למרכז המחשבים החדש ללא פגיעה ברציפות השרות ללקוחות הבנקים בקבוצה ולסניפים.

עמי בן פורת, מנהל אגף טכנולוגיות מידע במתף, ציין כי "בשנה החולפת ביצענו עם טלדור את הקמת מערך התקשורת במרכז המחשבים המשני, המשמש כאתר התאוששות מאסון. הפרויקט בוצע בהצלחה, תוך שמירה מלאה על רציפות השרות".

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת גלאסהאוס, הבטיח כי "הניסיון שצברנו בהקמת מערך התקשורת של מתף במתקן הגיבוי יהווה עבורה מנוף לעמידה ביעדים, ללא פגיעה בשירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים