טלדור תקשורת גלאסהאוס שדרגה מערך הגיבוי בכ.א.ל. בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

הפרויקט החל ביוני 2013 והסתיים באחרונה ● הפרויקט משרת מאות מ-1,500 עובדי חברת כרטיסי האשראי

פרויקט במאות אלפי שקלים. כ.א.ל.

טלדור תקשורת גלאסהאוס ערכה פרויקט לשדרוג מערך הגיבוי בכ.א.ל., כרטיסי אשראי לישראל. הפרויקט התבסס על פתרון של EMC, החל ביוני 2013 והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט, שודרגה הגרסה של מוצר ה- Networker של EMC לגרסה 8, לטובת האצה של שחזור הנתונים במערכות ה-IT. כן הוטמעה מערכת דטה דומיין (Data Domain) אף היא של EMC, למניעת שכפול נתונים. זהו פתרון חומרה ותוכנה מנוהל לגיבוי, התאוששות וארכוב המידע הארגוני. פרויקט השדרוג נערך באתר הראשי של החברה בגבעתיים ובאתר המשני, ביהוד. הפרויקט משרת מאות מ-1,500 עובדי החברה, המעניקים שירותים ופתרונות פיננסיים ליותר מ-2 מיליון כרטיסים ולעשרות אלפי בתי עסק.

בנוסף לשדרוג מערכי הגיבוי לדיסק, וכדי להאיץ את הגיבויים, הארגון עבר לגיבויים מבוססי רשת 10GbE בחלק מהשרתים. רשת זו תאפשר את קיצור זמני חלונות הגיבוי, תוביל לאמינות גבוהה במידע המגובה ותאפשר שחזורים מהירים גם בתרחיש חלקי או מלא של התאוששות מאובדן מידע.

אבי פולק, מנהל מחלקת תשתיות מיחשוב בכ.א.ל. אמר כי "החברה פועלת בשנים האחרונות לשדרוג ולהחלפת כל מערכות הליבה של הארגון. הגידול בנפחי המידע שחל באופן מתמיד, יצר צורך ממשי בשדרוג מערכות גיבוי המידע, אשר בעת הצורך יוכלו לשחזר את המידע הרלוונטי בזמן קצר ביותר. הפרויקט נועד לקדם את שמירת המידע ולהבטיח את יכולת ההתאוששות של מחשבי החברה והזמינות של שירותיה ללקוחות, גם בעתות חירום. השדרוג של מערכות הגיבוי יאיץ את מהירות האחסון ויאפשר את פישוט הליכי שחזור המידע בעת הצורך".

לדברי שלומי זינגר, סמנכ"ל מכירות בטלדור תקשורת גלאסהאוס, "פרויקט השדרוג של מערך הגיבוי ישפר מהותית את תהליכי הגיבוי בחברה ויתמוך בנפחי הגידול העתידיים שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים