בית ספר למנהל עסקים גנגואה מצטרף לקלוג רקנאטי

המוסד, השייך לאוניברסיטת פקינג, יציע תוכנית דו שנתית שמחזורה הראשון יחל בסתיו הקרוב

בית הספר למנהל עסקים גנגואה, השייך לאוניברסיטת פקינג ונחשב לאחד מהמוסדות האקדמיים המובילים בסין, משיק היום יחד עם בית הספר למנהל עסקים קלוג שבאוניברסיטת נורת'ווסטרן תוכנית Execuitve MBA, תוכנית דו שנתית משולבת לתואר מוסמך במנהל עסקים MBA למנהלים. המחזור הראשון יחל בסתיו הקרוב.

התוכנית, שבסיסה בבייג'ינג, תשלב את תוכניות הלימודים של שני בתי הספר, ותלמד את המנהלים הלומדים בה להכיר את הדקויות של הסביבה העסקית הסינית, כמו גם תקנה להם כלים שיאפשרו להם להצטיין כמנהיגים גלובליים.

התוכנית, שתיקרא גנגואה-קלוג, תשתלב באופן מלא ברשת הגלובלית של התוכניות המנהלים של קלוג, שכוללת את הפקולטה לניהול באוניבסיטת תל אביב, אוניברסיטת הונג קונג למדע וטכנולוגיה, WHU שבגרמניה ואוניברסיטת יורק שבקנדה, יחד עם תוכניות קלוג שבשיקגו ובמיאמי.

דיקנית קלוג, סאלי בלאונט, אמרה כי "אנחנו נרגשים לשותפות שלנו עם בית הספר למנהל עסקים של גאנגואה, שמטרתה להעניק לסין השכלה ניהולית ברמה אקזקוטיבית. באמצעות הרשת הגלובלית שלנו, אנחנו מציעים לסטודנטים חווייה למידה ייחודית ומכינים אותם להנהגה בסביבה כלכלית גלובלית מורכבת".

אורית מנדלסון שוהם, מנכ"לית תוכניות המנהלים ותוכנית קלוג רקנאטי בפקולטה לניהול באוניבסיטת תל אביב, הסיבה כי "חשיבותו של השוק הסיני בכלכלה העולמית, באה לידי ביטוי גם במהלך חשוב זה של שיתוף פעולה אקדמי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים