סמסונג הציגה את הגלקסי S4 אקטיב

ענקית הסלולר הציגה את המכשיר החדש המיועד לתנאי עבודה קשים יותר - יכול לפעול באבק ובמים בעומק של עד מטר למשך עד 30 דקות ● המכשיר יהיה זמין בקיץ הקרוב, אולם טרם פורסם מחירו

סמסונג (Samsung) הכריזה היום (ד') על הגלקסי S4 אקטיב (Galaxy S4 Active) – מהדורה נוספת של מכשיר הדגל החדש שלה, המיועדת למחפשים טלפון שיחזיק מעמד טוב יותר תחת תנאי עבודה קשים. ההודעה של ענקית הסלולר נעשתה לקראת האירוע של סמסונג בלונדון ב-20 ביוני.

המכשיר החדש מציע גוף משודרג וחזק יותר עם עמידות בתקן IP67, שמשמעותו היכול לפעול באבק ובמים בעומק של עד מטר למשך עד חצי שעה. כתוצאה מכך הוא מעט עבה יותר, 9.1 מ"מ, ומעט כבד יותר, 151 גרם – לעומת מכשיר ה-S4 "הרגיל".

בנוסף, אולי בגלל הצורך להציע גוף חזק יותר ועדיין לשמור על אותה מסגרת תקציבית, המפרט של ה-Active נמוך יחסית ל-S4. הוא מגיע עם מעבר ארבע ליבות במהירות 1.9 ג'יגה-הרץ, שמהיר יותר מה-Octa – אך לא תומך בארבע ליבות נוספות לעבודה בהספק נמוך יותר בעבודה שוטפת. הוא מגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 16 ג'יגה בייט זיכרון אחסון, מהם רק 11.25 ג'יגה-בייט פנויים – בעיה שזכורה גם מהמכשיר הראשון בסדרה. המסך הוא מסך 5 אינץ' עם רזולוציית HD מלאה, ואילו המצלמה האחורית נחתה חזרה מ-13 מגה-פיקסלים ל-8 מגה-פיקסלים.

מעבר לכך מגיע המכשיר החדש, כמו קודמו, עם גרסה 4.2 של אנדרואיד, ממשק ה-TouchWiz המעודכן של סמסונג, וכן כל התכונות המתקדמות התומכות במחוות אוויריות, שימוש במעקב עיניים כדי לגלוש, צילום בו זמני עם עדשה קדמית ואחורית באותה תמונה, ועוד.

סמסונג מכרה יותר מ-10 מיליון מכשירי גלקסי S4 בתוך פחות מחודש מההשקה הרשמית. מאז הספיקה החברה להודיעה גם על שיווק גרסת מיני של המכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים