ההטמעה של Clarity בסנדיסק נבחרה לאחד מחמשת הפרויקטים המצטיינים בכנס CA World

הפרויקט הוצג במסגרת הרצאה של גילי רגב, מנכ"ל פרוסיד, ורון רהב, ה-PMO בחטיבת הפיתוח וההנדסה של סנדיסק ● לדברי רגב, "הפרויקט העביר את חטיבת הפיתוח של סנדיסק מ-'עידן הקרח' לעידן חדש ומתקדם, שבמסגרתה יש לה תמונת מצב מסודרת, יכולות מדידה ובקרה וכן מתודולוגיה ברורה לתכנון ובקרה של משאבים, תקציב ופורטפוליו פרויקטים"

פרויקט ההטמעה של Clarity בסנדיסק (Sandisk), שבוצע על ידי פרוסיד (Proceed), נבחר לאחד מחמשת הפרויקטים המצטיינים בכנס CA World, שמתקיים בלאס וגאס. הפרויקט הוצג במסגרת הרצאה של גילי רגב, מנכ"ל פרוסיד, ורון רהב, ה-PMO בחטיבת הפיתוח וההנדסה של סנדיסק.

לדברי רגב, "במהלך שלוש השנים האחרונות עברה חטיבת הפיתוח של סנדיסק מ-'עידן הקרח' לעידן חדש ומתקדם. ב-'עידן הקרח' היה לה קשה יותר לבצע מדידה, תכנון ובקרה, לקבל תמונת מצב ולהחליט בצורה מושכלת, בהתבסס על תמונת המצב בארגון. בתוך שלוש שנים, סנדיסק עברה לעידן ה-'מטריקס', כלומר – ליכולת ניהול מרכזית המבוססת על תשתית Clarity של CA, שבמסגרתה יש לארגון תמונת מצב מסודרת, יכולות מדידה ובקרה וכן מתודולוגיה ברורה לתכנון ובקרה של משאבים, תקציב ופורטפוליו פרויקטים".

הוא ציין ש-"היו בפרויקט מספר נקודות ייחודיות: המרכזית שבהן היא שסנדיסק קפצה קפיצה משמעותית בכל הקשור למחויבות ההנהלה לתפיסת הפורטפוליו, תוך מעורבות של ה-CFO, וניהול שינוי מאוד משמעותי בארגון גלובלי וגדול, שכיום מהווה אחד המיישמים הבולטים של תפיסת ארגון מרובה פרויקטים".

רהב, שעובד במטה סנדיסק בעמק הסיליקון בארצות הברית, אמר ש-"הפרויקט התחיל עוד כשהייתי בישראל, לפני כארבע שנים, במטרה לשפר את יכולות התכנון והבקרה של תקציב עתיר מימדים, בסך מאות מיליוני דולרים. כיום מנוהל התקציב הזה באופן מלא ומפורט במערכת ה-Clarity, ומזין את מערכות הכספים. מבחינתנו, עברנו דרך עצומה, הן מבחינת דיסציפלינות העבודה, מעבודה באקסלים (Excel) ובמצגות, והן באופן קבלת ההחלטות".

"המשמעויות של עידן ה-'מטריקס' עבורנו הן שאנחנו מנהלים כיום את התקציב באמצעות מערכת מסודרת, שמכילה את כל הנתונים לצורך קבלת ההחלטות, והמידע זורם מלמעלה למטה, מהמנהלים הבכירים לרמת השטח – ובחזרה, באמצעות היזון חוזר", ציין.

לדברי רגב, "גיבשנו לקחים של עשה ואל תעשה. במסגרת העשה: צא למסע כשאתה יודע לאן אתה רוצה להגיע, קרי: הגדר יעדים ברורים לפרויקט, תכנן את ההטמעה מהיום שהפרויקט התחיל, כי הטמעה שווה הצלחה או כשלון של הפרויקט ובצע תיאום ציפיות לאורך כל הדרך. אל תעשה שינויים משמעותיים בממשקים בשלבים המוקדמים של הפרויקט ואל תתפתה להגדיר את כל הדרישות לפני תחילת ה-Turn Key".

"עדיף לבצע שימוש רב ככל האפשר במערכת כמו שהיא היכן שנדרש, תוך צמצום התפירות הייחודיות", אמר רהב. "לקח נוסף שלנו מהפרויקט הוא שברגע שמתחילים הטמעה שקשורה בתקציב של יחידה אין דרך חזרה. מצב זה כופה על הארגון להתיישר ולהתחיל להשתמש במערכת באופן מיידי. כשמדובר בניהול ובקרה של תקציב ומחלקת הכספים מעורבת לא ניתן להקל ראש ולכן, ההטמעה חייבת להתבצע באופן מושלם".

הוא הוסיף, כי "הלקח החשוב מבחינתי הוא שצריך לבחור שותף איכותי, שמסוגל ללכת ביחד עם הלקוח לאורך כל הדרך. אני רואה בפרוסיד לא רק ספק אלא שותף לדרך, כי לא פשוט לעבוד עם חברה מעבר לים, עם הפרש של 10 שעות. פרוסיד מפצה על כך בגלל המנטליות שלה, שמתבטאת ביכולת לדחוף פרויקטים, עבודה קשה ושותפות מלאה".

רגב ציין שמדובר בפעם השנייה בה מגיע פרויקט ישראלי לחמישייה הפותחת של הפרויקטים המצטיינים ב-CA World. בפעם הקודמת היה זה פרויקט ששירותי בריאות כללית ביצעה ביחד עם פרוסיד על תשתית ה-Clarity.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים