טירן לוי, טלדור תקשורת-גלאסהאוס: "ארגונים יממשו פתרונות מיחשוב ענן, גיבוי מרחוק ומיקור-חוץ"

"שלושת התחומים הללו יהיו מנועי הצמיחה שלנו השנה וב-2013", אמר לוי, מנכ"ל החברה ● טלדור הייתה ספקית ה-IT לה היה מספר הפרויקטים הזוכים הגדול ביותר בתחרות מצטייני המיחשוב IT Awards 2012 ● הוא ייחס זאת, בין היתר, לרכישת גלאסהאוס ישראל במרץ השנה

"ארגונים הולכים למימוש פתרונות של מיחשוב ענן, גיבוי מרחוק ומיקור-חוץ. אלה יהיו מנועי הצמיחה שלנו השנה וב-2013", כך אמר טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת-גלאסהאוס.

טלדור הייתה ספקית ה-IT לה היה מספר הפרויקטים הזוכים הגדול ביותר בתחרות מצטייני המיחשוב IT Awards 2012. לוי היה בין נציגי הספקיות שפרסו חסותן על טקס הכתרת הזוכים בתחרות, שנערך לפני ימים אחדים זו השנה העשירית, בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס התקיים במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. מנחה האירוע היה פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

לדברי לוי, "אני גאה להיות הספק בחלק מהפרויקטים. בשל רכישת גלאסהאוס (Glasshouse) ישראל במרץ השנה התעצמנו בתוך קבוצת טלדור, מספר העובדים בראשותי הוכפל וכיום אנחנו נותנים פתרונות מן הקצה אל הקצה בעולמות התקשורת האחודה, המיחשוב ואבטחת המידע. הרכישה הפכה אותנו לארגון תשתיות IT גדול. אנחנו מספקים פתרונות ייחודיים לסביבת הדטה סנטר, כמו גם לעולמות הענן הפרטי והציבורי". לדבריו, "ממוצע הצמיחה השנתי שלנו עומד על 25%, ואת המחצית הראשונה של השנה סיימנו עם צמיחה של 22.6% לעומת המחצית המקבילה לה אשתקד".

אופיר רון, מנכ"ל אפליקט. צילום: קובי קנטור"הפרויקט המשמעותי ביותר מכלל הפרויקטים שהחברה ערכה השנה היה זה במסגרתו העלינו לאוויר מערכת טלא-רפואה (רפואה מרחוק) מבוססת טכנולוגיות של אווייה (Avaya) לטובת המטופלים של מכבי שירותי בריאות", ציין לוי. "מדובר במיזם של מכון המחקר הלאומי גרטנר (Gartner) לחקר אפידמיולוגיה ומדיניות בריאות, בראשות פרופ' מוטי שני, ושל רן סער, מנכ"ל מכבי. המיזם מיועד להתמודד עם אתגרים רבים שנובעים מהגידול בשכיחות התחלואה הכרונית ובמטרה לתת שירות טוב יותר לחולה הכרוני. פיילוט ראשון של המערכת עם חולה אמיתי בוצע באחרונה בהצלחה".

"העולם הנייד – בלב הליבה העסקית של ארגונים"
אופיר רון
, מנכ"ל אפליקט, ציין שהחברה מתמחה במתן פתרונות מובייל לארגונים וחברות טכנולוגיה, תוך התאמה לצרכים העסקיים של הארגון והעצמת חווית המשתמש. "אנחנו מספקים שירותי פיתוח לכלל הפלטפורמות הניידות המובילות", אמר.

איל תמיר, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון. צילום: קובי קנטור"בשל הניסיון שצברה החברה בעשרות פרויקטים המשלבים פתרונות צד שרת, יישומי מובייל ומוצרי ניהול ארגוניים, אנחנו מאפשרים הטמעה וההתממשקות עם מערכות הארגון בפרק זמן קצר וממצבים את הארגון כמוביל בתחומו", הוסיף. הוא סיכם באמרו, כי פרויקטים בעולם הנייד הפכו להיות בליבה העסקית של ארגונים.

המעבר של סינריון
איל תמיר
, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון, אמר שבעבר התמחתה החברה במערכות ניהול זמן ונוכחות ואילו כיום היא מתמחה "במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי, שתומכים בניהול כל שלבי מחזור חיי העובד בארגון".

הוא ציין ש-"הפתרונות שלנו מגשרים בין פעילות כוח האדם השוטפת לניהול יזום ומעצים של ההון האנושי, ובכך מאפשרים לארגונים למקסם את המשאב היקר ביותר – כוח האדם – וליצור סינרגיה בין ביצועי העובדים לאסטרטגיה העסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים