מאיר אדלר, CA ישראל: "כולם מבינים שווירטואליזציה היא דבר טוב, אף אם לא בהכרח חסכוני"

"יש עלויות שנלוות לווירטואליזציה: אחסון, אבטחת מידע ונדל"ן בדטה סנטר", אמר אדלר, ה-CTO של החברה ● לדבריו, "בעבר, המניע לווירטואליזציה היה חיסכון, וכעת היא כבר לא בהכרח מספקת היבט זה"

"הווירטואליזציה הפכה למוצר צריכה. כולם מבינים שווירטואליזציה זה טוב, אך זה לא אומר בהכרח שהיא חסכונית. יש עלויות שנלוות אליה: אחסון, אבטחת מידע ונדל"ן בדטה סנטר", כך אמר מאיר אדלר, ה-CTO של CA ישראל.

אדלר דיבר במסגרת רב שיח שנערך לקראת כנס בנושא וירטואליזציה, שיתקיים ביום ב', 3 בדצמבר, במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים. רב השיח התקיים בבית אנשים ומחשבים והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי אדלר, "המענה של CA למצב הזה הוא יכולת שאנחנו מספקים לניהול הסביבה הווירטואלית, תוך שהיא אגנוסטית, שקופה ונייטרלית לחלוטין למערכות השונות. CA מספקת יכולת ניהול לשירות, משלב הצריכה שלו, עד שכבר אין יותר צורך בו".

"אנחנו מאפשרים ללקוחות הארגוניים לנצל את מגמת מיחשוב הענן על ידי פריסת שירותי ה-IT באופן דינמי והקצאה שלהם על פי דרישה", הוסיף אדלר. "אנחנו מספקים מיכון לכל השלבים – של רכיבי השרת, של התהליכים ושל התצורה. כך אנחנו מבטיחים יכולת למכן את תהליכי ה-IT של הארגון ולקחת אותם לענן, תוך ניצול תשתית ה-IT הקיימת שלהם".

הוא ציין, כי תוכנת CA Automation Cloud Data Center "מפשטת את השיתוף ואספקת השירותים העסקיים, על פני פלטפורמות ומיקומים שונים". לדבריו, המטרה היא לספק שתי יכולות: "לחשוף את שירות ה-IT המסופק בענן, גם זה שבענן הפרטי וגם זה שבענן הציבורי, ולתת לו תג מחיר. בנוסף, לנהל את תהליך צריכת השירות באופן אוטומטי, מקצה לקצה". כך, אמר, מנהל התשתיות "יכול ממקום מרכזי אחד לספק את היישום הנצרך – שירות וירטואלי או פיזי שכולל אחסון, שרת וירטואלי או פיזי, יישום, הקצאה של היישום ודיווח".

"הווירטואליזציה היא תנאי מוקדם למיחשוב ענן", על פי אדלר. "כל המניע למיכון בא ממקום של צמצום עלויות של התפעול השוטף. יש רצון לשירות מהיר, כמו גם למיכון התהליכים הידניים. לכן, נדרש מנוע תזמור, שמנצח על התזמורת של ה-IT".

עדי גלוון, מנהל אזורי באקטיפיוהוא סיכם באמרו, כי "כיום, ארגונים מביטים על הארנק. הם רוצים לנהל טוב יותר את התשתיות הווירטואליות שלהם. בעבר, המניע לווירטואליזציה היה חיסכון, וכעת היא כבר לא בהכרח מספקת היבט זה".

"יותר ויותר לקוחות עושים וירטואליזציה"
עדי גלוון, מנהל אזורי באקטיפיו (Actifio), ציין שהחברה קמה ב-2009 בבוסטון על ידי בכירים שפרשו מ-EMC. לדבריו, "VMware עשתה את המהפכה שלה בעולם הווירטואליזציה. אנחנו באים ומגנים על המידע בווירטואליזציה של האחסון. יותר ויותר לקוחות, בארץ ובעולם, עושים וירטואליזציה, אלא שהם מוציאים יותר כסף על הרישוי של ההיבטים שמסביב – אבטחת מידע, מערכות הפעלה ואחסון".

על אף שמחירי מערכות האחסון ירדו, ההוצאות עליו עלו, בשל הגידול במידע, אמר גלוון. "יש גבול לכמה ניתן להוריד את מחירי החומרה. אלא שארגונים נותרו בבעיה – הם נדרשים לעוד ועוד דיסקים. אנחנו עושים וירטואליזציה לאחסון וכך חוסכים לארגונים עלויות ונפח אחסון, בסדר גודל של 90%-50%, מבלי לפגוע בזמינות המידע ומבלי להשפיע על הביצועים. מצאנו שיטות לעקוב אחרי המידע, 'להאזין' לו ולעשות לו גיבוי, דחיסה, מניעת שכפול, Mirror והעתקת נתונים – בצורה יעילה".

גלוון סיים בציינו, כי יש לחברה 170 לקוחות ארגוניים במקומות שונים בעולם, ובכלל זה בישראל, ביניהן חברת הביטוח הבריטית אקוויטי (Equity Insurance Group). עוד הוא אמר, כי המגזין פורבס (Forbes) ציין שאקטיפיו היא חברת האחסון הגדלה בקצב המהיר ביותר.

מתעניינים בווירטואליזציה? הירשמו לכנס Virtualization של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים