טלדור תקשורת-גלאסהאוס הטמיעה מערכות שו"ב ואבטחת מידע בבנק יהב; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוקמה מערכת של אקסס לאיירס הישראלית, שמשמשת כשומר סף וכשער גישה לכל הציוד המורשה להתחבר לרשת הבנק ומונעת חיבור של גורמים שאינם מורשים וחדירה של תוכנות זדוניות לרשת הארגונית ● בנוסף, כלל הפרויקט הקמת מערכת שליטה ובקרה סנטריטי

פרויקט במיליונים. בנק יהב

טלדור תקשורת-גלאסהאוס הטמיעה מערכות אבטחת מידע ושליטה ובקרה בבנק יהב. הפרויקט החל בינואר השנה והסתיים באחרונה, והיקפו עומד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הוקמה מערכת NAC (ר"ת Network Access Control) של אקסס לאיירס (Access Layers) הישראלית. מערכת זו משמשת כשומר סף וכשער גישה לכל הציוד המורשה להתחבר לרשת הבנק ומונעת חיבור של גורמים שאינם מורשים וחדירה של תוכנות זדוניות לרשת הארגונית.

בנוסף, כלל הפרויקט הקמת מערכת שליטה ובקרה סנטריטי. זו מאפשרת לבנק יהב שליטה ובקרה מלאים על המערכות הקריטיות שלו, כולל ניטור של תהליכים עסקיים וזמינותם. המערכת מספקת להנהלת הבנק דיווח מלא בזמן אמת אודות זמינותן של המערכות הבנקאיות והתהליכים העסקיים בבנק, וכן מסייעת לאנשי מערכות המחשבים של הבנק בניטור כשלים ותקלות במערכות אלה וברשת הארגונית. שתי המערכות שהוטמעו ישרתו כ-800 מעובדי הבנק.

גדי דודיאן, סמנכ"ל ומנהל אגף המיחשוב בבנק יהבלדברי גדי דודיאן, סמנכ"ל ומנהל אגף המיחשוב בבנק יהב, "הגענו להבנה שיש לנו צורך בשדרוג יכולות אבטחת המידע והשו"ב. זה הביא אותנו לבחינה קפדנית של פתרונות ומוצרים שיענו על הדרישות המורכבות של אגף המיחשוב בבנק".

הוא הוסיף, כי "מערכת השו"ב סנטריטי שהוטמעה נועדה לתת לנו ניטור נרחב בזמן אמת עבור כלל התשתיות הפיזיות והיישומיות, בהן שרתים, בסיסי נתונים, מערכי איחסון, יישומים וציודי תקשורת. עוד היא מאפשרת לזהות נקודות תורפה במערך ה-IT, במטרה לבצע טיפול מונע טרום התרחשות התקלה. מערכת אבטחת המידע אקסס לאיירס מהווה חלק מפתרון כולל לניהול וניטור הרשת. אנחנו מקבלים בקרה ומעקב מלאים אחר הפעילות ברשת ובעיקר אכיפה שמוודאת שאך ורק מחשבים מורשים יהיו חברים בה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים