ESET ישראל תתרום 15 אלף תוכנות אנטי וירוס לפרויקט "מחשב לכל ילד"

במסגרת הפרויקט, ששם לו למטרה לקדם את שוויון ההזדמנויות לילדים ממשפחות מעוטות יכולת, תשתתף החברה גם בהדרכה טכנולוגית בקרב המשפחות המשתתפות ב-"מחשב לכל ילד" ● רונן מואס, מנכ"ל ESET ישראל: "אנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות לתרום את חלקנו לפרויקט"

ESET ישראל תתרום 15 אלף רישיונות שימוש באנטי וירוס NOD32 בשלוש השנים הקרובות עבור פרויקט "מחשב לכל ילד". בנוסף, תשתתף החברה בהדרכת המשפחות המשתתפות בפרויקט אודות הסכנות שברשת האינטרנט.

פרויקט "מחשב לכל ילד" שם לו למטרה לקדם את שוויון ההזדמנויות לילדים ממשפחות מעוטות אמצעים באמצעות הענקת מחשב לילדים אלה. הוא פועל בחסות משרד ראש הממשלה ובהשתתפות הרשויות המקומיות, ומקדם סגירת פערים בחינוך במוקדי התהוותם בעזרת השוואת התנאים הבסיסיים בתחום המיחשוב, לרבות הציוד, זמן השימוש והידע בין ילדי השכבות המבוססות לבין ילדי השכבות החלשות. עד כה נתרמו במסגרת הפרויקט ערכות מחשב לכ-53 אלף משפחות, בנוסף לסל תוכנות ולומדות, חיבור לאינטרנט, הדרכה בת 45 שעות במיומנויות השימוש במחשב, שירותי תמיכה טכנית ואחריות לשלוש שנים.

אורלי תמיר, מנכ"ל  עמותת מחשב לכל ילד, אמרה כי "בימים שבהם חוזרת ונשמעת הדרישה לצדק חברתי, אנחנו גאים להבליט את פעילותו של המיזם החשוב הפועל בשיתוף פעולה הדוק בין שלושת המגזרים – קהילת העסקים, משרד ראש הממשלה והרשויות המוניציפאליות. הענקת מחשבים לילדים ממשפחות מעוטות יכולות, יחד עם הדרכה בשימושי המחשב, הם אמצעי יעיל לשוויון הזדמנויות בחינוך ומנוף לצמצום פערים בחברה".

רונן מואס, מנכ"ל ESET ישראל, ציין כי "תרומה לקהילה ואחריות אישית הן עקרונות מפתח שאנו ב-ESET דוגלים ופועלים על פיהם מיומה הראשון של החברה, וכך זה יימשך גם בעתיד. התרשמנו מאוד מההישגים והיקף הפעילות של 'מחשב לכל ילד' בישראל, ואנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות לתרום את חלקנו לפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים