תוכן שיווקי
בעקבות אירוע בריאות דיגיטלית

ליאת דין-טולדנו, סמנכ"לית דיגיטל וחדשנות בשטראוס אסטרטגיה: "מהפכת הדטה משנה את פני הרפואה בישראל"

כך אמרה ליאת דין-טולדנו, סמנכ"לית דיגיטל וחדשנות בשטראוס אסטרטגיה ● באירוע בריאות דיגיטלית שקיימו במשותף פורום CDO של אנשים ומחשבים, חברת הייעוץ שטראוס אסטרטגיה והנהלת מכבי שירותי בריאות, נחשפה העוצמה הדיגיטלית של מכבי בחשיבה החדשנית, בנתונים ובתובנות כיצד מובילים מהלכים המשנים פני מציאות בעולם הבריאות בישראל, ובחיי החברים בקופה ● מהלכים אלה מתורגמים להצלחה עסקית ותפעולית בכל פרמטר, לחדשנות ולהובלה ברורה של מערכת הבריאות בישראל

28/11/2018 15:46
ליאת דין-טולדנו, סמנכ"לית דיגיטל וחדשנות בשטראוס אסטרטגיה. צילום: פלי הנמר

הנהלת מכבי שירותי בריאות אירחה את פורום מובילי הדיגיטל מבית אנשים ומחשבים במגוון הרצאות מרתקות בנושאי בריאות דיגיטלית, רפואה היברדית, מחלקות וירטואליות ועוד, המשפיעים מידית על אורח חיינו.

פתחה את היום ליאת דין-טולדנו, סמנכ"לית דיגיטל וחדשנות בשטראוס אסטרטגיה, בהרצאה מרתקת שהסבירה כיצד הטרנספורמציה הדיגיטלית משנה את פני הבריאות בישראל.

ליאת תיארה את המרכיבים המרכזיים הנחוצים להגדרת אסטרטגיה אפקטיבית בעולם זה, על בסיס ניסיון של Case Studies רבים שהוצגו – החל בחשיבה אחרת על הנכסים (הדיגיטליים והפיזיים), וכלה במינוף הדטה בצורה חכמה ואפקטיבית, וביכולת לחבר ולהתחבר (קהילות דיגיטליות לשיפור הקשר עם הלקוחות ושיפור הפעילות העסקית).

טוני כהן, סמנכ"לית שיווק ושירות במכבי שירותי בריאות, הסבירה מהי האסטרטגיה הדיגיטלית של מכבי וכיצד מכבי מחוללת שינוי במציאות ובחיי החברים. האסטרטגיה מגיעה מרצון לערער את הסטטוס קוו ולהוביל חדשנות על מנת לשפר את חוויית החבר, ולהביא ערך לחבר על ידי העצמה ושקיפות המידע מבוססי ערוצי שירות רבים. טוני ציינה כיצד חוויית הלקוח מתחילה עוד לפני הרגשת הכאב, לפני שמגיעים למרפאה ומכבי כבר נמצאת שם בחוויית הלקוח.

נעם הנגבי, סמנכ"ל מערכות המידע של מכבי שירותי בריאות, פירט כיצד מכבי מימשה טכנולוגית אסטרטגיה זו מקצה לקצה בארגון כה מורכב ורב מערכתי. נעם הציג את העבודה "מתחת למכסה המנוע", המאפשרת למכבי להיות מהמובילים בדיגיטל ובחדשנות, וסקר את התשתיות הגדולות והמורכבות הקיימות במכבי, חלקן בנות 30 שנים ויותר וחלקן חדשות יותר. נעם הציג את התפיסה כיצד ניתן לאפשר דיגיטל בעולם של מכבי על ידי שינויים בארכיטקטורה ובתפיסת המערכות. זאת, לאור מימוש של ארכיטקטורה דיגיטלית חכמה.

אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה. צילום: פלי הנמר

אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה. צילום: פלי הנמר

פרופ' ורדה שלו, מנכ"לית מכון המחקר והחדשנות בבריאות של מכבי בשיתוף מוריס קאהן, הדהימה את כולם בהרצאתה על Big Data בעולם הבריאות – משלב ל-Business Case ועד ליישום הטכנולוגי ולתובנות.

לקינוח, טלאור זק"ש, מנכ"ל e-Health Ventures מבית מכבי, שיתף בתובנות על חדשנות במיטבה עם הסטארט-אפים המובילים של עולם הבריאות.

חברי פורום מובילי הדיגיטל מבית אנשים ומחשבים זכו לשמוע ממובילי הזירה הדיגיטלית והחדשנות בישראל פרטים מרתקים אודות הסטטוס העכשווי של הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולם הבריאות. שילוב הרצאות מהצדדים העסקי, השיווקי, הטכנולוגי, עולם הדטה כבסיס לטרנספורמציה וכיצד ניתן לשלב Health Tech וסטארט-אפים בעולם הבריאות.

פורום CDO של מובילי הדיגיטל מבית אנשים ומחשבים הוא הפורום הראשון מסוגו בישראל המפגיש בין מנהלי הדיגיטל, החדשנות, האנליטיקה, מערכות המידע, השיווק והאסטרטגיה הבכירים בחברות המובילות במשק. מפגשי הפורום הם הזדמנות נפלאה לקבל ידע, Best Practices ו-Know How יוצא דופן באיכותו בתחומי הדיגיטל, הדטה והחדשנות במגוון מגזרים במשק.

אירועים קרובים