בסט ביי מצטרפת לתחום הסלולר

קמעונאית הענק של מכשירי האלקטרוניקה רכשה את GreatCall, ספקית מכשירי סלולר ושירותי בריאות מקוונים למבוגרים ● סכום הרכישה: 800 מיליון דולר במזומן

בסט ביי. צילום: BigStock

בסט ביי, קמעונאית הענק של מכשירי האלקטרוניקה, רכשה את GreatCall מסן דייגו, המספקת מכשירי סלולר ושירותי בריאות מקוונים למבוגרים, תמורת 800 מיליון דולר במזומן.

רכישה זו תואמת את האסטרטגיה המוצהרת של בסט ביי להתמקד בתחום טכנולוגיות ושירותים הפונים אל אוכלוסייה מתבגרת. בחמש השנים האחרונות ביצעה בסט ביי תוכנית ארגון מחדש שנועדה לשפר את יכולת התחרות שלה מול אמזון, והצליחה להגדיל את מכירותיה המקוונות מכ-2.5 מיליארד דולר ליותר מ-6 מיליארד דולר.

החברה מקדמת במיוחד מוצרים ושירותים הקשורים לבריאות, וביצעה באחרונה השקעות גדולות המתמקדות באוכלוסייה המבוגרת בשיתופי פעולה עם מבטחים וספקים גדולים של שירותי בריאות.

מכשירי סלולר למבוגרים

החברה הנרכשת מייצרת, בין היתר, את מכשירי הסלולר למבוגרים Jitterbug, המעוצבים לתפקוד נוח עבור אנשים מבוגרים. בארצות הברית לבדה חיים יותר מ-50 מיליון אנשים בגיל 65 ויותר, ומספר זה צפוי לעלות ביותר מ-50% במהלך 20 השנים הבאות – בהתאמה לעלייה בתוחלת החיים.

יוברט ג'ולי, יו"ר ומנכ"ל בסט ביי, אמר בהודעת הרכישה כי "אנו יודעים שטכנולוגיה משפרת את איכות החיים של האוכלוסייה המתבגרת ושל אלה המטפלים בהם. בהודעת הרכישה.כעת, יש לנו הזדמנות מצוינת לשרת את צורכיהם של לקוחות אלה, באמצעות שילוב מומחיותה של GreatCall עם יכולות המסחר, הקידום, השיווק והמכירות של בסט ביי".

ג'ולי הוסיף כי "הרכישה היא ביטוי לאסטרטגיית 2020 של בסט ביי שנועדה להעשיר את החיים בעזרת הטכנולוגיה באמצעות מענה לצרכים החשובים ביותר של בני האדם. החברה פונה במיוחד לצרכים הגוברים של האוכלוסייה המתבגרת באמצעות מוצרים טכנולוגיים, שירותים ופתרונות".

מחזור מכירות שעומד על כ-300 מיליון דולר

GreatCall מעסיקה כ-1,000 עובדים ומחזור המכירות שלה עומד על כ-300 מיליון דולר. החברה נוסדה ב-2006 ויש לה 900 אלף מנויים ברחבי ארצות הברית לשירותים שמכוונים למבוגרים, למשפחותיהם ולמטפלים, בהם מכשירי הסלולר מדגמי Jitterbug, המאופיינים בלחצנים גדולים נוחים לשימוש. כמנכ"ל החברה מכהן דייוויד אין, שימשיך לכהן בתפקידו גם לאחר הרכישה.

מלבד מכשירי הסלולר, מספקת GreatCall אפליקציות בריאות ותזכורות לנטילת תרופות, שירותי חירום רפואיים, גישה לאנשי רפואה וגם מוצרי מיחשוב לביש שונים הקשורים לניטור מדדי בריאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים