תוכן שיווקי
לקראת אירוע - TeraSky, יום ג', 19 בספטמבר, תיאטרון גשר

"ארגונים נדרשים לעמוד ביעדים המסורתיים וגם לפתח כיוונים חדשים"

14/09/2017 11:22
מיכאל בורשטיין, מייסד ומנכ"ל טרה סקיי. צילום: קובי קנטור

כתב: הילל יוסף

"אנו נמצאים בתקופה מאוד מעניינת, בעידן בו ארגונים נדרשים לעמוד גם ביעדים המסורתיים וגם לפתח כיוונים חדשים – על מנת להתמודד אל מול שלל השינויים הניצבים לפתחם", כך אומרים מיכאל בורשטיין, מייסד טרה סקיי (TeraSky), ואופיר אבקסיס, מנכ"ל החברה, בראיון משותף לאנשים ומחשבים.

הראיון התקיים לקראת אירוע אותו עורכת טרה סקיי, זה כמה שנים ברציפות, בהפקת אנשים ומחשבים, בו לקוחות החברה ושותפיה העסקיים יצפו בהצגה "ספר דוד המלך". האירוע ייערך בתיאטרון גשר ביפו ביום ג', ה-19 לספטמבר, בערב.

לדבריהם, "טרה סקיי היא הטובה בתחומה בעולמות של תשתיות מחשוב, מערכות אחסון, הגנה וגיבוי של נתונים, וענן המחשוב לסוגיו – פרטי, ציבורי והיברידי. אנו פועלים להטמעת מערכות הטרוגניות, אוטומציה של ה-IT ו-וירטואליזציה". עוד הוסיפו השניים כי "אנו באים ללקוח הארגוני, עושים מיפוי ראשוני: מה הצפי לגידול, לאן החברה הולכת, ובהתאם – בונים לו את ארכיטקטורת ה-IT לה הוא נדרש".

אנחנו בטרה סקיי, אמר בורשטיין, "מתאימים ללקוחות הארגוניים את התשתיות הקיימות לעידן החדש, הכולל מרכיבים של אוטומציה, המסע לארגון הדיגיטלי, Big Data וכלל השינויים הנדרשים לכניסה לעולם החדש. אנו מבצעים פרויקטי IT גדולים בעולמות ענן ואוטומציה בארגונים גדולים, בהם יש שילוב של עננים – פרטי ציבורי". לדבריו, "עוד אנו פעילים בתחום ה-Big Data, ובימים אלה נכנסים לתחומי לימוד מכונה ולמידה עמוקה, ובינה מלאכותית".

ייחודיות החברה, ציין אבקסיס, "היא בכך שאנו חוברים לספקי פתרונות גלובליים, עם נקודת מבט של הלקוח – ולא זו של ספק ה-IT. אנו חברה שאיננה תלויה בספקים – מה שמעניין אותנו זה טובת הלקוח. אנחנו לא  נותנים עצות למנמ"רים כיצד עליהם להיערך לעידן המחשוב החדש. זו לא גישתי. במקום זאת, אנו בטרה סקיי מקשיבים למנמ"רים, מנסים להבין מה הבעיות האמיתיות שלהם, על מנת לגבש תשובות ספציפיות. אנו עוזרים למנמ"רים לנתח פתרונות בעולמות שהם בתחום ההתמחות שלנו. אין תרופה אחת אשר מתאימה לכולם".

אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי. צילום: יוליה בורשטיין

אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי. צילום: יוליה בורשטיין

בורשטיין ציין כי "טרה סקיי, המבוססת על רוחה של MBI, אותה הקמתי לפני יותר משלושה עשורים, מספקת שירות ותמיכה מקצועיים. הדבר החשוב ביותר מבחינתי הוא הרמה האנושית והמקצועית של האנשים, העובדים בחברה. זאת, על מנת שנוכל להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר, זהו מוטו עליו אנו מקפידים זה שנים".

החברה, ציינו השניים, "מקשיבה לחזון של הלקוחות ומממשת אותו – ולא לצרכים של הספקים. אנו כיום חברת הבוטיק IT היחידה בארץ, הפועלת בשוק בתחומי פתרונות אחסון, גיבוי וירטואליזציה ומחשוב ענן".

על תיאטרון גשר אמר בורשטיין, כי הוא "מבטא שילוב של מקצועיות ואמנות ברמה הגבוהה ביותר. מקצועיות מייצרת אמנות ואומנות, ושתיים אלה הן התוצר של מקצועיות. זה המקום בו אנחנו שואפים להיות תמיד. אנו ממשיכים במסורת בת כמה שנים, של פריסת חסות על הצגה ללקוחות והספקים שלנו".

השנה, סיכם בורשטיין, "נצפה בהצגה 'ספר דוד המלך', מחזה מאת רועי חן, לפי ספרו של שטפן היים ובבימוי יבגני אריה. שאלות אודות דוד המלך, מביאות את בנו, שלמה, לדרוש את כתיבת הגרסה הרשמית לביוגרפיה של אביו. שלמה המלך מזמין לארמון את איתן בן הושעיה, היסטוריון, ומבקש ממנו לכתוב את הספר. בן הושעיה מראיין עדים שהכירו את המלך, קרובי משפחה, נשים, מאהבות, גנרלים, פרחחים, ומסתבך בכבלי ההיסטוריה. המבקרים כתבו כי 'זהו מפגש מרתק בין אינטלקטואל יחיד וארמון עתיר תככים, המעלה שאלות בנוגע לדרכים שבהן אנו מספרים לעצמנו את ההיסטוריה שלנו. זהו הרהור מודרני מבריק על גיבור החותר לאמת בסחי השחיתות של נציגי השלטון'. אני בטוח שכולנו ניהנה מההצגה".

אירועים קרובים