תוכן שיווקי
לקראת אירוע - PMI - אסטרטגיה חשיבה יוצרת ערך, יום ד' 14 ביוני, מלון דייויד אינטרקונטיננטל, תל-אביב

דניאל שוקרון, PMI ישראל: "לתת מקסימום ערך למשתתפי הכנס"

04/06/2017 13:58
דניאל שוקרון, PMI ישראל, העמותה לניהול פרויקטים. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"בישיבת הצוות הראשונה שלנו, שמנו לעצמנו למטרה: לתת מקסימום ערך למשתתפים בכנס. המטרה הזו הכתיבה מיד מהפכה – הרשנו לעצמנו להרים כל אבן ולשחוט כל פרה קדושה", כך אמר דניאל שוקרון, PMI ישראל, העמותה לניהול פרויקטים.

שוקרון התראיין לקראת הכנס השנתי של העמותה לניהול פרויקטים בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ד', 14 ביוני השנה, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. שוקרון הוא מנהל הכנס השנה, הכנס ה-21.

"כאשר ד"ר טל אספיר, נשיא PMI ישראל, הציע לי לנהל את הכנס השנתי ה-21, התשובה הראשונה שלי היתה 'לפני שאשיב כן או לא,  אני מעוניין לדבר עם אדם שהוביל את הכנס לפני'".

"כמו כל מנהל פרויקט אחראי, יצרתי קשר עם גני גרובר, שניהלה את הכנס ה-20, ושאלתי אותה לגבי התכולה ומחויבות הזמן הנדרשים ממנהל הכנס. לאחר שהבנתי את התכולה ודרישות הזמן – השבתי בחיוב. לשמחתי טל דאג לצרף מתנדבים נוספים – שירי בר ואורן שטיינברג, וכן את ארז קוטנר לצוות החשיבה וביצוע לכנס", אמר שוקרון.

החלטנו, אמר שוקרון, "על שני תחומי מיקוד: תכנים ומקום. מלון דויד אינטרקונטיננטל הוא מקום מצוין המספק אירוח ברמה גבוהה, ועונה על הצורך באירוח והסעדה של יותר מ-1,000 משתתפי הכנס. נועצנו עם מנהל האירוע מטעם המלון כדי להבטיח שלקחי כנסים קודמים נלמדו ויתוקנו".

התכנים, ציין, "מהווים צד חשוב ביותר מבחינתנו למתן ערך למשתתפים. ערכנו שינויים במסלולים, דאגנו לחדד נושאים שלמדנו מהמשתתפים, רעננו את פורמט המצגות – לדוגמה מסלול מצגות בסגנון TED. בהרצאות המליאה, בבוקר ואחר  הצהריים, דאגנו לשריין את מיטב המרצים ל-100% מהזמן".

בימים אלה, סיים שוקרון, "אנו שוקדים על סגירות אחרונות של נושאים שעלו מלימוד הכנסים הקודמים כדורשי טיפול. הרצון שלי ושל עמיתי ב-PMI הוא אחד: להבטיח שתספרו לכולם על התמורה הגבוהה שהכנס העניק לכם כבעלי מקצוע ועל המשך השתתפות שלכם בכנסים עתידיים".

"להתעדכן בכלים ובגישות החדשניות בניהול פרויקטים"

מושיק שיר, סגן נשיא לשיווק, PMI ישראל, אמר כי "הכנס השנתי ה-21 הוא הזדמנות מצוינת למנהלי פרויקטים ולמנהלי תכניות, להתעדכן בכלים ובגישות החדשניות בניהול פרויקטים. היכולת לקשר בין האסטרטגיה המשתנה לבין הערך שמנהל הפרויקט מביא – היא קריטית בניהול קריירה מצליחה עבור מנהלי הפרויקטים".

"לאור התחרות והחדשנות", ציין שיר, "ארגונים רבים מרעננים ומשנים את היעדים האסטרטגיים והמטרות ארוכות הטווח לשנים הבאות. חלק מהגורמים שמאיצים את חברי ההנהלה לשנות את היעדים הללו, הם כניסה של מתחרים חדשים, טכנולוגיות שמזעזעות את השוק, דרישה גוברת של הצרכנים להיות מעודכנים כל הזמן –  ויכולת להיות גמישים לתנאים המשתנים".

כפועל יוצא, הסביר, "מנהלי פרויקטים וה-PMO הארגוני מחויבים להיות עם יד על הדופק ולייצר ערך גבוה, על מנת להדק את התוצרים מהפרויקטים – לאסטרטגיה העסקית של הארגון. מנהלי פרויקטים נדרשים לבנות בצורה שוטפת את הערך העסקי ולבנות את השילוב בצורה אינטגרלית".

"ניהול הקריירה של מנהלי הפרויקטים", סיכם שיר, "מצריך  מיומנויות בינאישיות גבוהות, הבנה בתחומים חדשים וכניסה מהירה לאתגרים שהארגון מתמודד עימם כיום. מסקרים שביצענו בשנים האחרונות, גילינו שהכנס מהווה פלטפורמה לידע יישומי, שמנהלי הפרויקטים רוכשים במהלך הכנס וכן ליצירת מפגשים עם עמיתים מקצועיים נוספים, מארגונים שונים – על מנת לשתף באתגרים מקצועיים".

אירועים קרובים