תוכן שיווקי
לקראת אירוע - PALO ALTO NETWORKS , יום ג' 28 במרץ, LAGO

זברה טכנולוגיות ופאלו אלטו – כששותפות היא יותר מחיבור בין שתי חברות

אז מדוע חשוב לבחור בקפידה את המפיץ והשותפים הטכנולוגים שלך?

26/03/2017 12:14
רעי פלד, מנהל פעילות פאלו אלטו נטוורקס בזברה טכנולוגיות. צילום: יח"צ

כתב: רעי פלד, מנהל פעילות פאלו אלטו נטוורקס בזברה טכנולוגיות

כאשר חברה בינלאומית מובילה בוחנת את המודל המתאים לה בפעילותה בישראל, הדוגמה הטובה ביותר היא השותפות האמיצה בין זברה טכנולוגיות ופאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks). השותפות היא בין יצרנית אבטחת המידע של הדור הבא לבין חברת ההפצה הטובה ביותר בתחומה, המתמחה באבטחת מידע ותשתיות IT.

כדי להתחיל פעילות מכירות מוטלת על היצרן האחריות לדאוג לבניית משולש הכולל שלוש צלעות: יצרן, מפיץ ומשווקים. על היצרן למנות מפיץ שיקים עבורו מערך הפצה מלא לאורך כל שרשרת העסקה ואף לאחריה, ולמנות משווקים אמינים ומקצועיים שיגיעו אל הלקוחות הפוטנציאליים.

אך בכך לא מסתיימת המלאכה. על המפיץ, ובמקרה שלנו זברה טכנולוגיות, מופקדת אספקת הפתרונות בהתאם לדרישת לקוחות הקצה ובזמני האספקה הדרושים, בנוסף היא אחראית על הדרכת והכשרת המשווקים הכוללת TurnKey Solution משלב היעוץ ועד הטמעת הפתרון. ובמקביל לזאת, החברה מעניקה שירות שוטף למשווקים הניתן לאורך חיי המוצר וכן מסייעת באיתור הזדמנויות עסקיות בשוק ומימושן.

הצלחתה של שותפות שכזו, היא הצלחת היצרן לצמוח בקצב מהיר במדינה חדשה, ולהגדיל את נתח השוק בהתמדה אל מול המתחרים בשוק המקומי.

שירותי Pre-Sale ו-Post-Sale

בשותפות של זברה טכנולוגיות ופאלו אלטו נטוורקס, מעניקה זברה טכנולוגיות לשותפיה שירותי Pre-Sale  וליווי בתהליכי המכירה השונים לרבות במהלך ביצוע בדיקות טכניות ותהליכי פיילוט (POC) באתר הלקוח. אל שירותים אלו מצטרפים שירותי Post-Sale המספקים כיסוי מלא של תמיכה טכנית.

לימוד והעברת ידע

הצלחת השותפות בין זברה טכנולוגיות ופאלו אלטו נטוורקס מתבססת לא מעט על ההבנה המשותפת כי ככל שפאלו אלטו נטוורקס תדריך את אנשי זברה טכנולוגיות יותר על המוצרים ויכולות הביצוע שלהם, כך יוכלו אנשי זברה טכנולוגיות להעביר את הידע היקר למשווקים ובכך להעניק להם את היתרון היחסי לו הם זקוקים בבואם לרכוש עוד לקוחות.

העברת הידע בין החברות כוללת: הסמכות, עדכונים טכניים שוטפים אודות הפלטפורמה, לרבות חידושים טכנולוגיים, המלצות שדרוג, תקלות ובאגים.

כחלק מפעילות זו החברה מפעילה "פורום שולחן עגול טכנולוגי UTD" – מדובר בכנס מקצועי ממוקד המתקיים בשיתוף עם זברה טכנולוגיות, פאלו אלטו נטוורקס וקהל המשווקים הרלוונטי בתנאי מעבדה מלאים Hands-on ללמידה אפקטיבית וחווייתית של הפתרונות על מנת לקבל את הערך המוסף בהעברת הטכנולוגיה ללקוחות הקצה.

שירותים בתחומי השיווק והאדמיניסטרציה

כשותפה אמיתית של פאלו אלטו נטוורקס מציעה זברה טכנולוגיות את שירותי מערך המכירות הטלפוני שלה לזיהוי הזדמנויות עסקיות ממשיות, המועברות למשווקים לצורך קביעת פגישות מכירה. בנוסף, מעניקה זברה טכנולוגיות תמיכה בכלל שרשרת האספקה הכוללת מידע בזמן אמת והובלת המוצר עד לבית הלקוח.

לסיכום, בבואך לבחור את חברת ההפצה שלך, קח כדוגמה את השותפות המנצחת של פאלו אלטו נטוורקס וזברה טכנולוגיות. חשוב, איזו חברה תיתן לך ערך מוסף? איזו חברה עובדת עם מיטב השותפים הטכנולוגים? איזו חברה תדע למנף את הידע הטכנולוגי שלך וללמד את השותפים והלקוחות שלך מהי הדרך הטובה ביותר להגן על עצמם? ואיזו חברה תייצג את הערכים העסקיים שלך בצורה הטובה ביותר?

אירועים קרובים