תוכן שיווקי
לקראת אירוע - The NewAge for CYBER SECURITY, יום ד' 9 בנובמבר, yes Planet, ראשון לציון

מישל דוידי, NewAge: "תפקיד מנהל האבטחה בארגון משמעותי מאי-פעם"

07/11/2016 15:29
מישל דוידי, מנכ"ל ניו אייג' טק

כתב: הילל יוסף

"איומי אבטחת המידע הולכים ומתרבים – ואף משתכללים במורכבות ובהיקף הנזק הפוטנציאלי שלהם. במקביל, תפקידם של המנמ"רים הולך ונהיה מרכזי בכל ארגון. בשל כך, מנכ"לי ארגונים חייבים להקדיש יותר תשומת לב למנמ"רים ולמנהלי האבטחה. אסור שמנהלי אבטחת המידע יהיו כפופים ל-IT בארגון, אלא למנכ"ל – או לסמנכ"ל הכספים. תפקיד מנהלי האבטחה בארגונים כיום משמעותי מאי פעם", כך אמר מישל דוידי, מייסד ומנכ"ל NewAge.

דוידי התראיין לקראת כנס הלקוחות של NewAge, הנושא את הכותרת The NewAge for Cyber Security. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך באולם yes Planet בראשון לציון, ביום ד', ה-9 נובמבר 2016, בהשתתפות לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי דוידי, "ריבוי האיומים ברמה הטכנולוגית דורש ממנהלי אבטחת המידע להביא את המוצרים בשוק הנותנים מענה מחוץ לקופסה. מערכות אנטי-וירוס ופיירוול לא נותנות את המענה ההגנתי למתקפות מהסוג החדש. ריבוי אירועי אבטחת המידע שנחשפו – טרגט (Target), סוני (Sony), ואחרים, הם העדות לכך. ארגונים ומנהליהם חושבים שהם מוגנים – ולא כך הדבר".

"ב-80% מהמקרים בהם אנו מגיעים ללקוח ארגוני חדש", סיפר דוידי, "אנו מתקינים טכנולוגיות חדשות ואז אני בא ללקוח ואומר לו: 'כבר חדרו למערכות שלך'. אנו מראים לו מאיפה ולאן הקובץ או הקבצים עברו".

NewAge, אמר דוידי, "נוסדה בחדר אחד בראשון לציון, בשנת 2004. מאז צמחנו ויש לנו צוות המטפל בארגוני אנטרפרייז רבים. אנו פועלים בצנעה: מים שקטים חודרים עמוק. המקצוענות שלנו מוכיחה את עצמה".

"NewAge היא חברת אינטגרציה בתחום אבטחת המידע והתקשורת, ואנו חוגגים 12 שנים לפעילות שלנו. אנו מתמחים בהטמעת פתרונות במגוון תחומים: אבטחת מידע, הגנת הסייבר, מערכות אנטי-וירוס, פיירוולים, מערכות מניעת חדירה-IPS, פתרונות NAC, וכן פתרונות להלבנה. לצד פעילותנו בעולם אבטחת המידע, אנו פעילים גם בעולמות התקשורת".

אנשי מחלקת הפיתוח של NewAge, אמר דוידי, "פיתחו את Layer8, מוצר הדגל שלנו בעולם האבטחה. היא מספקת ניראות בשכבת התקשורת ברמה גבוהה. המדובר בכלי היכול לסייע לכל הרמות ביחידת מערכות המידע: מנהל התקשורת, מנהל אבטחת המידע, מנהל הפיתוח, מנהל הסיסטם, מנהלי רשתות עם סניפים – והכל במקום אחד".

כל מה שקורה ברמת התקשורת

בהיבט הטכנולוגי, ציין דוידי, "המערכת עובדת בתצורת שיקוף פורט (Port Mirroring), הגדרה במתג (switch) המורה לו לשכפל את כל חבילות המידע של הרשת שעוברות דרך פורט פיזי מסוים או רשת מקומית מסוימת. המערכת יודעת לשבת על מערכות TAP, דוגמת זו של איקסיה (Ixia) – אותה אנו מטמיעים. היא עוזרת לפתור תקלות, לעקוב אחר התקשורת ולהעניק ניראות מלאה על כל מה שקורה ברמת התקשורת".

Layer8, ציין דוידי, "יכולה להתבסס על מערכות Big Data הקיימות בתוך הארגון, או על מערכות חדשות. המערכת מספקת למנהל אבטחת המידע את האפשרות לדעת בצורה פשוטה על תעודת זהות, כרטיס  אשראי או קובץ – מאיפה הוא עבר ולאיפה, האם הוא נגנב בעבר, האם הוא הוצא מחוץ לארגון ועוד".

הוא הוסיף כי "המערכת מספקת התראות אוטומטיות על בעיות ותקלות המשפיעות על רמת ה-SLA של תעבורת התקשורת ושל האפליקציות, עם ניטור מלא של התעבורה ופענוח שלה. זאת, לצד דיווח בזמן אמת על אירועי אבטחת מידע, וניהול סיכונים".

"NewAge פועלת בתחום אבטחת המידע והתקשורת", סיכם דוידי. "זה המיקוד שלנו: אנו לא עושים מיקור-חוץ, לא מוכרים שרתים ומערכות אחסון. אנו ממוקדים במה שאנו מתמחים בו. היו לנו הזדמנויות ללכת לתחומים אחרים אבל בחרנו שלא. זו הסיבה שספקיות אבטחת המידע והתקשורת אוהבות לעבוד איתנו – כי הן יודעות שאנו מביאים מקצוענים. כל המתחרים שלנו עושים מעט מכל דבר – ואנו עושים בצורה טובה את מה שאנו מתעמקים בו זה תריסר שנים, והלקוחות יודעים זאת".

אירועים קרובים