תוכן שיווקי

Tif-all הובילה מעבר טכנולוגי של חברת Payoneer

08/12/2014 14:44
קובי אבקסיס, מייסד ומנכ"ל Tif-all

Tif-all ניהלה וביצעה את מעבר Payoneer, המונה מעל 200 עובדים, מקריית אריה לקריית מטלון שבפתח תקווה.

המעבר בוצע כפרויקט Turn Key וכלל היבטים טכנולוגיים ולוגיסטיים וביניהם מעבר חדר השרתים וטיפול בנושא התקשורת והציוד הטכנולוגי והאישי של המשתמשים.

במהלך הפרויקט טיפלה Tif-all מקצה לקצה בחדר השרתים ובתכולתו, בתחנות העבודה, בציוד הנלווה ובחיבורי התקשורת של העובדים. הפרויקט כלל מיפוי מלא ומדוקדק של חדר השרתים; סימון של כל הפריטים; פירוק ציוד תחנות העבודה והשרתים על ידי מומחים, הכוללים בין היתר טכנאי מחשבים; גישור השרתים על ידי אנשי מקצוע של Tif-all; שינוע, הרכבה והפעלה של כל הפריטים באתר החדש. בנוסף לכך, הפרויקט סיפק לחברת Payoneer ביטוחים מיוחדים לצורך המעבר.

המעבר נוהל ותוכנן על ידי שרית דקל, מנהלת פרויקטים לוגיסטיים בחברת Tif-all וקובי אבקסיס, שניהל את הפרויקט הטכנולוגי. הפרויקט התבצע בלוח זמנים צפוף ביותר ובאילוצים סביבתיים מורכבים. מעבר החברה עצמה בוצע בסוף שבוע אחד במהלך חודש אוגוסט ושבוע קודם לכן הועבר חדר השרתים במהלך שנמשך כ-10 שעות בלבד. כל זאת תוך הורדה למינימום של זמן השבתת עובדי החברה בארץ ובעולם ושמירה על המשכיות עסקית של החברה.

המעבר של Payoneer הוא אחד ממעברים רבים של חברות העוסקות בתחומי ההיי טק והפיננסים, אותם ביצעה Tif-all. בחודש אוגוסט העבירה Tif-all מתל אביב להרצליה את המתקן האקטיבי להתאוששות מאסון (DR – Disaster Recovery) של חברת כלל ביטוח בפרויקט שהיקפו הכספי עולה על 2 מיליון שקלים. Tif-all ניהלה את המעבר כפרויקט Turn Key שהקיף את כלל ההיבטים הטכנולוגיים הנדרשים. בסיכום כולל, Tif-all ביצעה עשרות מעברים במגזרי הפיננסים, הביטוח, ההיי-טק, הביטחון, השירותים העסקיים ומגזרים נוספים. בין החברות שביצעו מעבר טכנולוגי, תפעולי או פנים ארגוני באמצעות Tif-all: בנק ירושלים, תכנון המים לישראל, דרך ארץ, הבנק הבינלאומי, דיסקונט חיתום, שיכון ובינוי, כלל ביטוח, אורקלׁ (Oracel) (מירס PMC Sierra ,Taboola ,(Primary Data וחברות רבות אחרות.

"מעבר של כמות כה גדולה של עובדים וציוד הוא תמיד מאתגר", אמר איציק פרנפס, מנהל המחשוב של Payoneer. "למרות לוחות הזמנים התובעניים והתנאים הלא פשוטים, Tif-all ביצעה בהצלחה מרובה את הפרויקט, ללא השבתה משמעותית של העובדים".

לדברי קובי אבקסיס, מייסד ומנכ"ל Tif-all, "פרויקט המעבר של Payoneer כלל שילוב של אלמנטים טכנולוגיים ולוגיסטיים שכל אחד בפני עצמו מהווה אתגר. יכולתנו להתמודד בפרויקט זה הן עם מורכבות טכנולוגית והן עם כל הנדרש לצורך מעבר של עובדים כה רבים, מוכיחה שוב כי Tif-all ערוכה היטב לפרויקטי מעבר טכנולוגי ותפעולי במגוון גדול של היקפים. הצלחות כגון אלו מחזקות את נחישותנו להמשיך להוביל את ענף המעברים בישראל".

אירועים קרובים