תוכן שיווקי

הדברה ביולוגית ממוחשבת במידעטק

10/09/2014 10:52
כל שנה מתחילה בסיכום. מידעטק טכנולוגיות מידע מתמחה ביישומי Priority

מידעטק טכנולוגיות מידע השלימה לאחרונה הטמעת מערכת Priority בחברת ביו בי מקיבוץ שדה אליהו, הפועלת בתחום ההדברה הביולוגית. עלות הפרויקט מוערכת בכ- 600 אלף שקלים.

חברת מידעטק טכנולוגיות מידע בע"מ הטמיעה מערכת Priority בביו בי שדה אליהו בע"מ, מפעל ייחודי המייצר חרקים מועילים ואקריות טורפות לצרכים חקלאיים קונבנציונליים ואורגניים. היישום כלל מודולים של ייצור ייחודי, הכולל תמיכה בהזנת עשרות נתונים הקשורים להתפתחות החרקים וניתוח שלהם בכדי לשפר תהליכים וכן מודול מכירות, רכש וכספים, המאפשרים שימוש במרכזי רווח ועלות עקיפה לניתוח ותמחיר מדויק של כל סוג חרק ברמת דוחות רווח והפסד וצפוי לאפשר ניהול תחזיות ב- Priority וייעול של תהליכי המכירה מול הלקוחות.

בנוסף ביצעה מידעטק אינטגרציה של 5 מערכות מידע שונות שפעלו בחברה ונתנה להם פתרון כולל ב-Priority וכן הוכן עבור החברה כלי לתכנון לינארי שממליץ בכל שבוע כמה חממות יש לזרוע על סמך פרמטרים שונים כגון: תחזית מלקוחות, שקלול מכירות עבר כולל פקטור גידול ומספר החממות המקסימאלי.

במסגרת הפרויקט בוצעה החלפה של אתר שירות השדה של החברה לאתר אינטרנט המאפשר הקלדת הזמנות למערכת בזמן אמת. בנוסף בוצעה הטמעה של מודול פרויקטים בחברת ביו פליי, חברה בת של ביו בי, העוסקת בייצור גלמים מעוקרים של זבובי פירות זכרים ופיזורם בשטחים חקלאיים. בעתיד אף צפוי להתבצע Roll Out לחברות בנות של ביו בי בחו"ל.

חנה שראל מנכ"לית מידעטק: "פרויקט הטמעת מערכת הפריוריטי בביו בי הינו מאתגר ומורכב במיוחד. מידעטק נענתה לאתגר ויישמה את המערכת תוך שילוב של מתן פתרונות יצירתיים המחייבים חשיבה מחוץ לקופסא, ביצוע התאמות יחודיות והפגנת יכולת ניהול פרויקטים בלוחות זמנים צפופים, עקב עיסוקה הייחודי של החברה, המושפע רבות מעונות השנה. ההטמעה שהתבצעה בביו בי כוללת את כל מחזור הייצור לרבות תכנון, תחזיות, תיעוד נתוני גדילה, מלאי, הזמנות, חשבוניות ועוד. מידעטק הביאה עימה לפרויקט את הנסיון הרב שצברה בישומים יחודיים ומורכבים של מערכות Priority בחברות בתחום היצור בכלל ובעולם החקלאי בפרט."

גיא רוטשטיין מנהל מערכות מידע, ביו בי: "ביו-בי נמצאת בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות והטמעת מערכת הפריוריטי הינה קפיצת מדרגה בכל הקשור לתהליכי הייצור, רכש, לוגיסטיקה, בקרה תקציבית, קשרי לקוחות ועוד. הטמעת המערכת עזרה לנו לייעל תהליכי עבודה ולקצר את זמני התגובה וכן שיפרה את יכולות הניתוח והבקרה של מנהלי החברה".

מידעטק טכנולוגיות מידע מתמחה ביישומי Priority, בפיתוח מודולים לסביבת Priority ובאספקת פתרונות כוללים בתחום מערכות המידע הניהוליות. פתרונות אלה כוללים ביצוע פרוייקטי ERP, יישום פורטלים עסקיים, פיתוח אתרי מסחר נלווים ועוד.

אירועים קרובים