תוכן שיווקי

סאפ תסייע לקבוצת הכדורגל באיירן מינכן לנצח באמצעות פתרונות Big Data ואנליטיקה

27/08/2014 17:36
סאפ

סאפ (SAP) חתמה על חוזה חסות והסכם שיתוף פעולה עם קבוצת הכדורגל באיירן מינכן, במסגרתו היא תספק לה פתרונות Big Data ואנליטיקה מתקדמים, לניתוח ומעקב אחר ביצועי השחקנים ומצבם הגופני-בריאותי. החוזה נחתם לשלוש שנים ובמהלכו יפעלו שני הארגונים יחד כדי לפתח פתרונות וכלים חדשניים, שיסייעו לקבוצה למקסם את ביצועי השחקנים ולהשיג את יעדיה בתחום הכדורגל, תוך חיזוק הקשר ושיפור החווייה של אוהדיה בגרמניה וברחבי העולם.

הפתרון שתספק סאפ לקבוצה יתבסס על SAP HANA, מנוע טכנולוגי עתיר ביצועים, שפועל בטכנולוגיית In-Memory ומאפשר ללקוחות להפיק תובנות חדשות באמצעות עיבוד וניתוח נתונים בסביבת Big Data. כל זאת מתווסף לייעוץ מקצועי שייתנו לקבוצה מומחי סאפ, שיש להם ידע וניסיון רב בתחומי ה-Big Data והאנליטיקה.

שותפה מפתיעה. באיירן מינכן

שותפה מפתיעה. באיירן מינכן

הסכם זה נחתם על רקע הסכם דומה שחתמה סאפ עם נבחרת גרמניה לאספקת פתרון לעיבוד ולניתוח Big Data, שהיה בין הגורמים שסייעו לה לזכות במקום הראשון במונדיאל האחרון שנערך הקיץ בברזיל. לסאפ ניסיון וידע עשיר בתחום הספורט, באמצעותם היא מסייעת לקבוצות ולאיגודים רבים, ממגוון רחב של ענפי ספורט, לשפר ולמקסם ביצועי ספורטאים על בסיס עיבוד וניתוח נתונים מתקדם.

שיתוף פעולה זה בין סאפ לבאיירן מינכן הוא הרחבה של שיתוף הפעולה הקיים בין הארגונים, לאחר שבתחילת השנה סיפקה סאפ לקבוצה פתרון  Customer Relationship Management. פתרון SAP CRM מאפשר לקבוצה לחזק את הקשר שלה עם האוהדים, להפוך את החווייה שלהם עם הקבוצה לאישית יותר ולתגמל אוהדים על נאמנותם.

לדברי קרל היינץ רומיניגה, לשעבר שחקן כדורגל מוביל וכיום מנכ"ל באיירן מינכן, "הטכנולוגיה של סאפ תומכת בשלוש המטרות העיקריות שלנו: ייעול התהליכים העסקיים שלנו, שיאפשרו לנו להתרחב באופן גלובלי, סיוע לשחקנים להיות בכושר שיא, תוך שיפור ביצועיהם, ואספקת החווייה הטובה ביותר לאוהדים שלנו".

רומיניגה מוסיף כי "באיירן מינכן היא כיום מקבוצות הכדורגל המובילות בעולם, ובאמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות רוצה לבסס ולהבטיח את מקומה בשורה הראשונה של מועדוני הכדורגל בעולם, באופן קבוע. ביצועי השחקנים שלנו ובריאותם הם בעלי חשיבות עליונה בדרך להשגת יעדים אלה, וכך גם הקשר שלנו עם האוהדים. לבאיירן מינכן יותר מ-292 מיליון אוהדים ברחבי העולם ויש לנו יעדים שאפתניים, הן מבחינה ספורטיבית והן מבחינת הצלחה כלכלית".

אירועים קרובים